LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Mijn gegevens worden zonder toestemming verkocht
Mijn gegevens worden zonder toestemming verkocht
mijn gegevens worden verkocht wie geeft daar dan toestemming voor, en er ook nog geld voor krijgen dat wil ik ook wel.
Re: Mijn gegevens worden zonder toestemming verkocht
Dus voor geld wil je je gegevens wel verkopen ?JansB63 schreef:mijn gegevens worden verkocht wie geeft daar dan toestemming voor, en er ook nog geld voor krijgen dat wil ik ook wel.
Prima, dan hoeven de forumleden zich on ieder geval zoch niet druk te maken over jou privacy.
Verder geef eens aan waar het echt over gaat.....
Dat is niet rechtsgeldig (iets met wetgeving).MichielFRL schreef:Jij hebt daar toestemming voor gegeven (iets met algemene voorwaarden en kleine lettertjes die niemand leest).JansB63 schreef:mijn gegevens worden verkocht wie geeft daar dan toestemming voor, en er ook nog geld voor krijgen dat wil ik ook wel.
https://autoriteitpersoonsgegevens.nl/n ... -sub-i-wbp
Geef eens duidelijk aan welke gegevens er van u met anderen gedeeld worden en wie daar achter zit ?JansB63 schreef:mijn gegevens worden verkocht wie geeft daar dan toestemming voor, en er ook nog geld voor krijgen dat wil ik ook wel.
Laat mij raden, je wou een iPhone winnen en hebt daarvoor al je gegevens achtergelaten op de een of andere website. Niet gewonnen, maar je wordt nu wel overladen met allerlei aanbiedingen?
Als ik jou was zou ik eens serieus gaan nadenken waar je je gegevens allemaal achterlaat. Kijk anders eens naar deze aflevering van Rambam...JansB63 schreef:mijn gegevens worden verkocht wie geeft daar dan toestemming voor, en er ook nog geld voor krijgen dat wil ik ook wel.
Inderdaad een interessant kijkje in de handel van gegevens. Grappig gemaakt...Hoe makkelijk mensen online iets weggeven terwijl je op straat dergelijke gegevens nooit zou afstaan. En een leuk toetje op het einde....Jesa H schreef:Als ik jou was zou ik eens serieus gaan nadenken waar je je gegevens allemaal achterlaat. Kijk anders eens naar deze aflevering van Rambam...JansB63 schreef:mijn gegevens worden verkocht wie geeft daar dan toestemming voor, en er ook nog geld voor krijgen dat wil ik ook wel.
-