LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mijn gegevens worden zonder toestemming verkocht

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
JansB63

Mijn gegevens worden zonder toestemming verkocht

Ongelezen bericht door JansB63 »

mijn gegevens worden verkocht wie geeft daar dan toestemming voor, en er ook nog geld voor krijgen dat wil ik ook wel.

Brahms

Re: Mijn gegevens worden zonder toestemming verkocht

Ongelezen bericht door Brahms »

JansB63 schreef:mijn gegevens worden verkocht wie geeft daar dan toestemming voor, en er ook nog geld voor krijgen dat wil ik ook wel.
Dus voor geld wil je je gegevens wel verkopen ?
Prima, dan hoeven de forumleden zich on ieder geval zoch niet druk te maken over jou privacy.

Verder geef eens aan waar het echt over gaat.....

alfatrion

Ongelezen bericht door alfatrion »

MichielFRL schreef:
JansB63 schreef:mijn gegevens worden verkocht wie geeft daar dan toestemming voor, en er ook nog geld voor krijgen dat wil ik ook wel.
Jij hebt daar toestemming voor gegeven (iets met algemene voorwaarden en kleine lettertjes die niemand leest).
Dat is niet rechtsgeldig (iets met wetgeving).
https://autoriteitpersoonsgegevens.nl/n ... -sub-i-wbp

scontra

Ongelezen bericht door scontra »

Geef eens duidelijk aan welke gegevens er van u met anderen gedeeld worden en wie daar achter zit ?

kweenie

Ongelezen bericht door kweenie »

Laat mij raden, je wou een iPhone winnen en hebt daarvoor al je gegevens achtergelaten op de een of andere website. Niet gewonnen, maar je wordt nu wel overladen met allerlei aanbiedingen?

Jesa H

Ongelezen bericht door Jesa H »

Als ik jou was zou ik eens serieus gaan nadenken waar je je gegevens allemaal achterlaat. Kijk anders eens naar deze aflevering van Rambam...

Appie83

Ongelezen bericht door Appie83 »

Jesa H schreef:
Als ik jou was zou ik eens serieus gaan nadenken waar je je gegevens allemaal achterlaat. Kijk anders eens naar deze aflevering van Rambam...
Inderdaad een interessant kijkje in de handel van gegevens. Grappig gemaakt...Hoe makkelijk mensen online iets weggeven terwijl je op straat dergelijke gegevens nooit zou afstaan. En een leuk toetje op het einde.... :lol:

Gesloten