| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Onderzoek naar "merkloyaliteit" in de online gokmarkt
-
ThesisOnderzoek
Onderzoek naar "merkloyaliteit" in de online gokmarkt
Hallo!
Ik ben student en voor mijn afstudeer scriptie onderzoek ik “merkloyaliteit” in de Nederlandse online gokmarkt. Alle spelen die goksites aanbieden vallen hieronder. Ook poker, wat ik zelf ook speel, wat natuurlijk geen 100% gokspel is. Maar ook dit spel is vaak alleen maar een onderdeel van een site.
Waarom speel je op een bepaalde site en/of waarom blijf je er spelen en niet ergens anders?
Als je actief bent of lange tijd actief bent geweest op een goksite zou ik het zeer waarderen als je de tijd wil nemen om de vragenlijst in te vullen! Het is volledig anoniem en de antwoorden worden alleen statistisch verwerkt, het invullen duurt maximaal 10 minuten.
Dit is de link naar de vragenlijst:
http://www.thesistools.com/onlinebrandloyalty
Alvast enorm bedankt voor de hulp!
Groetjes Student Tilburg Universiteit
Ik ben student en voor mijn afstudeer scriptie onderzoek ik “merkloyaliteit” in de Nederlandse online gokmarkt. Alle spelen die goksites aanbieden vallen hieronder. Ook poker, wat ik zelf ook speel, wat natuurlijk geen 100% gokspel is. Maar ook dit spel is vaak alleen maar een onderdeel van een site.
Waarom speel je op een bepaalde site en/of waarom blijf je er spelen en niet ergens anders?
Als je actief bent of lange tijd actief bent geweest op een goksite zou ik het zeer waarderen als je de tijd wil nemen om de vragenlijst in te vullen! Het is volledig anoniem en de antwoorden worden alleen statistisch verwerkt, het invullen duurt maximaal 10 minuten.
Dit is de link naar de vragenlijst:
http://www.thesistools.com/onlinebrandloyalty
Alvast enorm bedankt voor de hulp!
Groetjes Student Tilburg Universiteit
-
ThesisOnderzoek
Re: Onderzoek naar "merkloyaliteit" in de online gokmarkt
Niemand?:( Of een aantal stille invullers:) Ik heb er al rond de 100 maar heb er nog 50-100 nodig. Dus alle respons is gewenst:)
Bij voorbaat dank!
Bij voorbaat dank!
-
ThesisOnderzoek
Zit nu op 135. Nog maar een paar nodig! Elke respons is welkom, vrijwilligers?:)
Hoezo heb je er nog 50-100 nodig?
Denk dat hier weinig online gokkers zitten.
Denk dat hier weinig online gokkers zitten.
Sorry, ik gok niet, ook niet online
Dus je laatste statement kan wel kloppen of.... er zijn er wat of vakantie.
Dus je laatste statement kan wel kloppen of.... er zijn er wat of vakantie.
-
ThesisOnderzoek
Ik heb de vragenlijst ook hier gepost omdat elke respons welkom is;) Maar de vragenlijst is nu gesloten, heb er rond de 160:)
-
stofzuigertje
Vallen speculanten die Bitcoins kochten in 2009 voor 31,4 cent per stuk hier ook onder?
Mijn zoon kan hierdoor voor minder als €62,- een appartement kopen als student waar andere dit bedrag al per week kwijt zijn!
Dit is aankoop 2009 / 2015 en toevallig op top koers nodig omwisselen...
Het totaal is niet geregistreerd op naam dus niet van mij, mijn zoon of familie of vrienden en gezamelijk bezit word niet erkend door belastingdienst... dus ik hoef niets op te geven....
Als je gok moet je voor rendement regelmatig wisselen want wat nu goed is... ik zou nu nooit meer bitcoins kopen en maak ze juist op!
Mijn zoon kan hierdoor voor minder als €62,- een appartement kopen als student waar andere dit bedrag al per week kwijt zijn!
Dit is aankoop 2009 / 2015 en toevallig op top koers nodig omwisselen...
Het totaal is niet geregistreerd op naam dus niet van mij, mijn zoon of familie of vrienden en gezamelijk bezit word niet erkend door belastingdienst... dus ik hoef niets op te geven....
Als je gok moet je voor rendement regelmatig wisselen want wat nu goed is... ik zou nu nooit meer bitcoins kopen en maak ze juist op!