| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Onderzoek naar "merkloyaliteit" in de online gokmarkt
-
ThesisOnderzoek
Onderzoek naar "merkloyaliteit" in de online gokmarkt
Hallo!
Ik ben student en voor mijn afstudeer scriptie onderzoek ik “merkloyaliteit” in de Nederlandse online gokmarkt. Alle spelen die goksites aanbieden vallen hieronder. Ook poker, wat ik zelf ook speel, wat natuurlijk geen 100% gokspel is. Maar ook dit spel is vaak alleen maar een onderdeel van een site.
Waarom speel je op een bepaalde site en/of waarom blijf je er spelen en niet ergens anders?
Als je actief bent of lange tijd actief bent geweest op een goksite zou ik het zeer waarderen als je de tijd wil nemen om de vragenlijst in te vullen! Het is volledig anoniem en de antwoorden worden alleen statistisch verwerkt, het invullen duurt maximaal 10 minuten.
Dit is de link naar de vragenlijst:
http://www.thesistools.com/onlinebrandloyalty
Alvast enorm bedankt voor de hulp!
Groetjes Student Tilburg Universiteit
Ik ben student en voor mijn afstudeer scriptie onderzoek ik “merkloyaliteit” in de Nederlandse online gokmarkt. Alle spelen die goksites aanbieden vallen hieronder. Ook poker, wat ik zelf ook speel, wat natuurlijk geen 100% gokspel is. Maar ook dit spel is vaak alleen maar een onderdeel van een site.
Waarom speel je op een bepaalde site en/of waarom blijf je er spelen en niet ergens anders?
Als je actief bent of lange tijd actief bent geweest op een goksite zou ik het zeer waarderen als je de tijd wil nemen om de vragenlijst in te vullen! Het is volledig anoniem en de antwoorden worden alleen statistisch verwerkt, het invullen duurt maximaal 10 minuten.
Dit is de link naar de vragenlijst:
http://www.thesistools.com/onlinebrandloyalty
Alvast enorm bedankt voor de hulp!
Groetjes Student Tilburg Universiteit
-
ThesisOnderzoek
Re: Onderzoek naar "merkloyaliteit" in de online gokmarkt