Hallo allemaal,
Momenteel ben ik aan het afstuderen en nog op zoek naar een aantal respondenten die mee willen werken aan mijn onderzoek. Willen jullie mij helpen? (Deelnemen kan alleen via pc of laptop)
Alvast bedankt!
https://survey.socsci.ru.nl/index.php/129651/lang-nl
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Onderzoek naar NPO fragmenten op Youtube
Re: Onderzoek naar NPO fragmenten op Youtube
Kost erg veel tijd, naar onbelangrijke dingen kijken, op die manier. Haken veel mensen af. Dus uw onderzoek zal falen.
Beter is te vragen welke nostalgische series men nog wil zien, zoals Waaldrecht, wat de VARA belooft had op DVD uit te brengen. Maar men (VARA) heeft er geen geld voor over. Beter afromen van de financien en salaris verrijking, anders dan de bevolking blij te maken hiermee.
Beter is te vragen welke nostalgische series men nog wil zien, zoals Waaldrecht, wat de VARA belooft had op DVD uit te brengen. Maar men (VARA) heeft er geen geld voor over. Beter afromen van de financien en salaris verrijking, anders dan de bevolking blij te maken hiermee.
eigenlijk, wat zoekt .ru. ertussen bij uw survey site
Radboud Universiteit, dunkt me. Het hoofddomein is immers ru.nl; alles daarvoor definieert subdomeinen (faculteiten, instituten).
Beter lezen; er staat .ru.nlBERG0001 schreef:eigenlijk, wat zoekt .ru. ertussen bij uw survey site
RU as in Radboud Universiteit... ru.nl is de website die daar bijhoort.
Correct. De website is van de RU Nijmegen.Erthanax schreef:Radboud Universiteit, dunkt me. Het hoofddomein is immers ru.nl; alles daarvoor definieert subdomeinen (faculteiten, instituten).