LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Onderzoek naar tussendoortjes

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
Aniek93

Onderzoek naar tussendoortjes

Ongelezen bericht door Aniek93 »

Bedankt voor het openen van dit topic!
Ik ben bezig met een onderzoek naar tussendoortjes om af te kunnen studeren aan de master Marketing Management en heb de hulp van respondenten hard nodig. De vragenlijst duurt ongeveer 10-15 minuutjes. U maakt tevens kans op een heerlijk chocolade pakket voor uw goede daad. :D

De link naar de vragenlijst https://tilburgss.co1.qualtrics.com/SE/ ... gnuBAmeqPj

Alvast hartelijk bedankt!
Groetjes, Aniek

sjohie

Re: Onderzoek naar tussendoortjes

Ongelezen bericht door sjohie »

Ingevuld.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Ook ingevuld. Ik blijf van mening dat dit soort producten niet nodig zouden moeten zijn. Maar goed, ze bestaan eigenlijk al zo lang, kennelijk is er een bekende fabrikant die er ook op in wil springen.

BL2

Ongelezen bericht door BL2 »

15 minuten is wat te veel voor een enquete. Zeker als de invuller in een bepaalde richting geduwt wordt in het verloop van de vragen. Psychologisch sterke enquete........
Nadat de eerst 10 vragen allemaal over de Mars/Snickers proteïne reep gaan, maar gauw afgehaakt.
Lijkt wat erg op de promotie voor een nieuw product !

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

BL2 schreef:Zeker als de invuller in een bepaalde richting geduwt wordt in het verloop van de vragen.
Snap ik, dat je er om deze reden mee gestopt bent. Ook je opmerking dat het wel veel op promotie lijkt van die twee producten. Ik schreef niet voor niets dat het er op lijkt dat een 'bekende fabrikant' in deze markt wil springen.

Maar daarom is het wel leuk om er wat over de discussiëren, zodat de 'bekende fabrikant' beter kan bepalen of er al dan niet behoefte is aan deze... sja... :mrgreen:

Klaas Jan

Ongelezen bericht door Klaas Jan »

'Voor het afstuderen aan de Master Marketing Management aan de Universiteit van Tilburg doe ik onderzoek naar een nieuw type tussendoortje' lees ik.

Het gaat dus om een onderzoek naar een product door iemand die Marketing Management studeert.
Promotie via een forum als dit forum is natuurlijk niet aan de orde. Dat zou niet de eerste plek zijn om reclame te maken...
Je kunt het beter stukken breder aanpakken als je wilt leuren met een product.
Het gaat om het marketing onderzoek.

mel-k

Ongelezen bericht door mel-k »

Ook ingevuld, wel per abuis een foutief mailadres ingevuld :roll:

Gesloten