Hallo allemaal!
Ik ben op dit moment voor school bezig met een onderzoek naar online consumentengedrag voornamelijk op het gebied van consumentengoederen in de FMCG(fast moving consumer goods) branche.
De doelgroep van het onderzoek is iedereen tussen de 20 en 45 jaar oud.
Zouden jullie mij willen helpen en deze enquête in willen vullen?
Kost slechts 5 minuutjes! Link staat hieronder.
https://goo.gl/forms/MyQS6qsVdUFqyDW63
Alvast heel erg bedankt!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Onderzoek online consumentengedrag
Re: Onderzoek online consumentengedrag
En wat is er mis met ouder zijn dan 45? Of ben je dan al te oud voor dat overdreven marketinggepraat?
Niks, maar FMCG is een gebruikelijke term voor dit soort dingen.breien schreef:Fast moving consumers goods???? Wat is er mis met de Nederlandse taal?
Waarom zou er iets mis met je zijn als je niet tot de gedefinieerde doelgroep hoort?Miepje1 schreef:En wat is er mis met ouder zijn dan 45? Of ben je dan al te oud voor dat overdreven marketinggepraat?
Beste,
Ik ben erg geïnteresseerd naar de vragen en resultaten.
Hopelijk zou je ze willen delen.
Met vriendelijke groet,
Fjm van Ierlant
Ik ben erg geïnteresseerd naar de vragen en resultaten.
Met vriendelijke groet,
Fjm van Ierlant
Alleen zo werkt het natuurlijk niet. Als topicstarter deze gegevens gaat doorspelen naar commerciele partijen is het heel gauw over met dit soort onderzoeken. Invullers gaan er van uit dat de topicstarter de antwoorden gebruikt waarvoor ze bedoelt zijn, hun eigen studie of bijvoorbeeld afstudeeropdracht.FJMvI schreef:Beste, Ik ben erg geïnteresseerd naar de vragen en resultaten.
Met vriendelijke groet, fjm van Ierlant