LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Onderzoek spaaracties, help je mee?
Onderzoek spaaracties, help je mee?
Hoi allemaal,
Help mij afstuderen!
Willen jullie mijn enquête in vullen zodat ik eindelijk mijn felbegeerde Masterdiploma kan halen?
https://tilburglawschool.eu.qualtrics.c ... 7Ui8wU7bG5
Alvast heel erg bedankt voor jullie tijd en medewerking!
Groet,
Lotte Mulder
Help mij afstuderen!
Willen jullie mijn enquête in vullen zodat ik eindelijk mijn felbegeerde Masterdiploma kan halen?
Groet,
Lotte Mulder
Re: Onderzoek spaaracties, help je mee?
Het is inderdaad een vragenlijst, maar enige diepgang ontbreekt compleet......
Ben maar afgehaakt, de vragenlijst is nog minder inzichtelijk (maar dat zal ongetwijfeld aan mij liggen) dan de spelregels van een "Spaaractie".
Benieuwd welke studie deze lijst inderdaad accepteert voor een master...
Lotmc schreef:Hoi allemaal,
Help mij afstuderen!
Groet,
Lotte Mulder
De vragenlijsten welke kinderen op de basisschool groep 8 moeten maken bij oefeningen hebben nog meer diepgang dan deze lijst. Deze enquete is echt zo kinderlijk geschreven, niet te geloven. Zou het zo bedroevend zijn bij het studeren anno 2018 ?
Dit vroeg ik me eerlijk gezegd ook af: welke universiteit accepteert dit voor het afstuderen?Brahms schreef:Lotmc schreef:Hoi allemaal,
Help mij afstuderen!
Groet,
Lotte Mulder
De vragenlijsten welke kinderen op de basisschool groep 8 moeten maken bij oefeningen hebben nog meer diepgang dan deze lijst. Deze enquete is echt zo kinderlijk geschreven, niet te geloven. Zou het zo bedroevend zijn bij het studeren anno 2018 ?
-
Sorry maar ook ik ben afgehaakt.
Loyaliteit aan een supermarkt waar je normaal nooit komt en dan kom je er nu alleen om een paar koksmessen te bemachtigen d.m.v moeizaam bij elkaar sparen van zegeltjes o.i.d ? Dit geloof je toch zelf ook niet ? Dat doet toch niemand
Loyaliteit aan een supermarkt waar je normaal nooit komt en dan kom je er nu alleen om een paar koksmessen te bemachtigen d.m.v moeizaam bij elkaar sparen van zegeltjes o.i.d ? Dit geloof je toch zelf ook niet ? Dat doet toch niemand
Ik spaar de zegeltjes van De Geen. Heel goedkoop sparen.
Hoeveel "geen" zegeltjes heeft u al ?Costnix schreef:Ik spaar de zegeltjes van De Geen. Heel goedkoop sparen.
-
Ik doe nooit mee aan spaar acties voor dingen. Ik doe mijn boodschappen altijd bij dezelfde supermarkt. Met een klantenkaart krijgt iedereen vaak persoonlijke aanbiedingen of korting op vaak gekochte boodschappen. Messen, bestek, pannen, servies, glazen huisraad Etc. haal ik in de lokale kringloopwinkel. Voor een paar Euro heb ik mijn huis vol. Waarom duurdere boodschappen doen om te "sparen" voor iets wat veel duurder is dan
in de kringloop?? Ik ben geen dief van mijn eigen geld.
in de kringloop?? Ik ben geen dief van mijn eigen geld.
Ik kan niet helpen, ik spaar geen premie artikelen.
Pfoei, ik heb me er doorheen geworsteld, maar beste Lotte, kijk eens op het forum naar andere studenten die ook vragen om deelname aan dit soort onderzoeken, er staan her en der genoeg linkjes, en doe er je voordeel mee. Ook ik vind de opzet en het taalgebruik van je enquête taai en niet bijster samenhangend, ik moest sommige zinnen echt 2x lezen voordat ik een antwoord kon formuleren, dat lijkt me niet echt de bedoeling.
Sorry, na de eerste vraag ben ik afgehaakt. Zie geen samenhang van de vraagstelling met de antwoorden. Daarnaast zou ik de vraag en de antwoorden op 1 pagina zetten. Maakt het al een stuk overzichtelijker.