Mijn dochter moet voor school een onderzoek doen voor een heel leuk modemerk dat jullie allemaal wel kennen van vroeger
www.thesistools.com/web/?id=233813
Groetjes Anna
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Nee! Eerst meubels, dan weer wat anders. Genoeg is genoeg met die knullige "enquetes".AnnadeJ123 schreef:Hallo allemaal,
Mijn dochter moet voor school een onderzoek doen voor een heel leuk modemerk dat jullie allemaal wel kennen van vroeger. Willen jullie haar alsjeblieft helpen door deze hele korte enquete in te vullen? Alvast bedankt!
http://www.thesistools.com/web/?id=233813
Groetjes Anna
En je opleiding en inkomsten,wat dat met Oilily te maken heeft.sephora30 schreef:T gaat over Oillily en dan krijg je vragen over sociale media![]()
Dat is op zich logisch.snepke schreef:En je opleiding en inkomsten,wat dat met Oilily te maken heeft.sephora30 schreef:T gaat over Oillily en dan krijg je vragen over sociale media![]()
Daarnaast bij het openen van de link verschijnt de volgende info:Tros Radar schreef:Plaatsen van een oproep
- Maak per oproep een nieuw topic aan.
- Geef je oproep een titel die duidelijk is en die lading van je onderzoek dekt.
- Zet in de begeleidende tekst waar het onderzoek voor is (welke school / studie, welk project en dergelijke).
Dit is wel belangrijke informatie voor respondenten. Schrijf dat dan ook in de openingspost. Dan weten heel veel mannen al: "ah niet voor mij bedoeld."Wij zijn studenten van de Hogeschool van Amsterdam. Wij mogen voor een bekend merk een imago-onderzoek doen en daarbij hebben wij uw hulp nodig. Het onderzoek wordt gehouden onder vrouwen met (jonge) kinderen.