LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ongewenste telefonische benadering AD
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 20 dec 2017 11:09
ongewenste telefonische benadering AD
Oktober 2018 heb ik mijn abonnement op het dagblad AD beeíndigd. Ik word vanaf eind november dagelijks telefonisch benaderd door 4 verschillende nummers, die ik niet opneem omdat ze voor mij onbekend zijn. Na onderzoek op internet blijken deze nummers van Het AD te zijn en staan ze bekend als zeer irritant. IK heb Het Ad benaderd met de vraag of dit gestopt kan worden. Het bleef 1 dag rustig, maar het begint nu gewoon weer opnieuw. Ik negeer de telefoontjes, maar vind het zeer irritant. Ik ben benieuwd of meer mensen hier ervaring mee hebben.
M.Gruisinga
M.Gruisinga
Re: ongewenste telefonische benadering AD
ipv het AD benaderen, had ik zo'n telefoontje opgenomen, en gevraagd of ze willen stoppen.
Re: ongewenste telefonische benadering AD
82GruisMadrid schreef: ↑14 dec 2018 12:23Oktober 2018 heb ik mijn abonnement op het dagblad AD beeíndigd. Ik word vanaf eind november dagelijks telefonisch benaderd door 4 verschillende nummers, die ik niet opneem omdat ze voor mij onbekend zijn. Na onderzoek op internet blijken deze nummers van Het AD te zijn en staan ze bekend als zeer irritant. IK heb Het Ad benaderd met de vraag of dit gestopt kan worden. Het bleef 1 dag rustig, maar het begint nu gewoon weer opnieuw. Ik negeer de telefoontjes, maar vind het zeer irritant. Ik ben benieuwd of meer mensen hier ervaring mee hebben.
M.Gruisinga
Als u nu één keer wel opneemt en aangeeft dat u gebruik wilt maken van het recht van verzet, dan vallen ze u niet meer lastig.
Re: ongewenste telefonische benadering AD
Voor hardnekkige gevallen heb ik een scheidsrechtersfluitje bij de hand :-)
Maar.... het recht van verze heeft mijn voorkeur.
Maar.... het recht van verze heeft mijn voorkeur.
Re: ongewenste telefonische benadering AD
Zoals meerdere mensen al aangaven, neem wel op en geef aan dat je niet meer gebeld wil worden.
-
- Berichten: 12835
- Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39
Re: ongewenste telefonische benadering AD
Het zal het AD niet zijn, maar een callcenter die voor hun belt. Het beste kunt u daar aangeven geen interesse te hebben. Zo langu namelijk niet opneemt blijven zij bellen.
-
- Berichten: 3493
- Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20
Re: ongewenste telefonische benadering AD
En jij denkt werkelijk dat zo'n kinderachtig fluitje helpt? De call center machine draait het nummer de volgende dag gewoon weer opnieuw. Gewoon op een normale manier zeggen dat je geen belangstelling hebt werkt nog altijd het beste. Plus dat je niet meewerkt aan de verhuftering van de maatschappij.
Daarnaast help je misschien studenten die voor hun studie moeten werken aan een permanente gehoorbeschadiging.
Moneyman
vindt dit leuk
-
- Berichten: 5241
- Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55
Re: ongewenste telefonische benadering AD
Het fluitje dient alleen gebruikt te worden voor de energie vergelijkers - collectieven, microsoft bellers en ander geboefte. Het moet dus niet gebruikt worden voor door eerlijke bedrijven ingehuurde callcenters want dit zijn gewoon eerlijke medewerkers die gewoon hun werk doen. Daarbij zal zo'n eerlijk callcenter ook altijd na het gesprek wijzen op het recht van verzet
Dat voorgenoemde oplichtende geboefte mag wel de fluitbehandeling krijgen
Dat voorgenoemde oplichtende geboefte mag wel de fluitbehandeling krijgen
Erthanax
vindt dit leuk