| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Online aankopen (gedistilleerde) dranken - korte vragenlijst
-
Online-onderzoek
Online aankopen (gedistilleerde) dranken - korte vragenlijst
Goedemiddag allen,
ik zoek respondenten die kort, via onderstaande link, een vragenlijst willen invullen voor mijn studie Marketing Management. Het gaat over het online aankopen van (gedistilleerde) dranken. Ook als je dit nooit online aankoopt, heb ik erg veel aan je antwoorden.
Alvast heel erg bedankt!
http://www.thesistools.com/web/?id=425436
ik zoek respondenten die kort, via onderstaande link, een vragenlijst willen invullen voor mijn studie Marketing Management. Het gaat over het online aankopen van (gedistilleerde) dranken. Ook als je dit nooit online aankoopt, heb ik erg veel aan je antwoorden.
Alvast heel erg bedankt!
http://www.thesistools.com/web/?id=425436
Re: Online aankopen (gedistilleerde) dranken - korte vragenlijst
Als ik op de vraag, koop je via internet, neen antwoord, dan zijn de vervolgvragen overbodig.
Vermis dan, ga verder met vraag ?
Vermis dan, ga verder met vraag ?
Er missen nogal wat slijterijen, zoals de Dirck III.
En inderdaad, ik koop nooit drank via internet, maar toch moet ik daarna invullen welke drank ik via internet koop.
En inderdaad, ik koop nooit drank via internet, maar toch moet ik daarna invullen welke drank ik via internet koop.
Nee hoor, ik bestel nooit drank op internet maar sla de vraag over en kan toch verder.kuklos schreef:Er missen nogal wat slijterijen, zoals de Dirck III.
-
witte angora
Wat is een borrelshop in een supermarkt?
Ik denk dat (hier wordt de AH verbouwt in XL-AH en Gall & Gall komt dan in de winkel); dat dit borrelshop wordt genoemd; anders zou ik het ook niet weten.witte angora schreef:Wat is een borrelshop in een supermarkt?
-
witte angora
Jawel, maar Gall & Gall verkoopt niet alleen borrels. Het assortiment is aanzienlijk groter. De sterke drank kon wel eens in de minderheid zijn. Sterker nog, volgens veel woordenboeken is een borrel een klein glaasje met sterke drank. Maar Gall & Gall verkoopt geen kleine glaasjes met drank. Dat gaat met flessen tegelijk.
Dus Gall & Gall is geen borrelshop, wat het ook moge zijn.
Misschien een café of zo waar ze uitsluitend borrels schenken? Maar dat is weer geen shop natuurlijk.
Dus Gall & Gall is geen borrelshop, wat het ook moge zijn.
Misschien een café of zo waar ze uitsluitend borrels schenken? Maar dat is weer geen shop natuurlijk.
-
Online-onderzoek
Bedankt voor de reacties voor zover!
Je hebt bijvoorbeeld supermarkten, zoals de Poiesz, waar een inpandige slijter zit waar het supermarktpersoneel (sterke) dranken mag verkopen. Dit is dus geen aparte slijter zoals de Gall & Gall/Mitra, maar behoort tot de supermarkt.
Overigens zijn sommige vragen nog wel van belang, ook wanneer u geen alcohol koopt, wát u dan wel belangrijk zal vinden. Het lijkt nu wellicht niet logisch, maar ik kan wel wat met de uitkomsten daarvan.
Je hebt bijvoorbeeld supermarkten, zoals de Poiesz, waar een inpandige slijter zit waar het supermarktpersoneel (sterke) dranken mag verkopen. Dit is dus geen aparte slijter zoals de Gall & Gall/Mitra, maar behoort tot de supermarkt.
Overigens zijn sommige vragen nog wel van belang, ook wanneer u geen alcohol koopt, wát u dan wel belangrijk zal vinden. Het lijkt nu wellicht niet logisch, maar ik kan wel wat met de uitkomsten daarvan.
Gezien de beperkte hoeveelheid slijterijen waaruit we kunnen kiezen heeft het onderzoek al geen waarde meer.Online-onderzoek schreef: maar ik kan wel wat met de uitkomsten daarvan.
Borrelshop moest ik ook even over nadenken, maar heb de enquête toch maar even ingevuld.
-
Online-onderzoek
De term borrelshop is niet een zelf bedachte term maar een term zoals deze veel gebruikt wordt in de 'drankenwereld' en door de Slijters Unie. Zie Google en u ziet dat deze term gebruikt wordt. Er is voordat deze vragenlijst is opgesteld voldoende desk- en fieldresearch gedaan om hiertoe te komen.
Ik vind het fijn om feedback te krijgen op de vragenlijst maar hou het vooral wel netjes en goed onderbouwd.
Ik vind het fijn om feedback te krijgen op de vragenlijst maar hou het vooral wel netjes en goed onderbouwd.
U schrijft dat Gall & Gall een aparte slijter is. Okay, de meesten zitten nog in aparte zaken maar is onderdeel van AH. En ik schreef juist dat deze zaak nu in de XL komt. Dus in mijn opinie is Gall&Gall dan een 'inpandige' slijter die bij de XL AH hoort. Kan het verkeerd zien, hoor.Online-onderzoek schreef:Bedankt voor de reacties voor zover!
Laatst gewijzigd door tenormin op 24 aug 2014 16:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Ingevuld

Dat geloof ik direct, ben ook student geweest en heb ook genoeg slijters bezochtOnline-onderzoek schreef:Er is voordat deze vragenlijst is opgesteld voldoende desk- en fieldresearch gedaan om hiertoe te komen.
-
Online-onderzoek
Die was te verwachtenberndv schreef:IngevuldDat geloof ik direct, ben ook student geweest en heb ook genoeg slijters bezochtOnline-onderzoek schreef:Er is voordat deze vragenlijst is opgesteld voldoende desk- en fieldresearch gedaan om hiertoe te komen.
-
Online-onderzoek
Ik begrijp hoe u er naar kijkt. Het gaat erom dat in bovenstaand geschetste situatie er Gall & Gall personeel de dranken verkoopt. De borrelshops worden bediend door het supermarktpersoneel zelf en de borrelshop heeft dan ook geen eigen naam (zoals Mitra/Gall & Gall/etc.) Ik hoop dat ik het zo duidelijk uitlegtenormin schreef:U schrijft dat Gall & Gall een aparte slijter is. Okay, de meesten zitten nog in aparte zaken maar is onderdeel van AH. En ik schreef juist dat deze zaak nu in de XL komt. Dus in mijn opinie is Gall&Gall dan een 'inpandige' slijter die bij de XL AH hoort. Kan het verkeerd zien, hoor.Online-onderzoek schreef:Bedankt voor de reacties voor zover!
Wel, dan zou ik mijn antwoord tot Donderdag a.s. moeten uitstellen, want dan heropent de zaak. Kan ik gelijk vragen of het woord borrelshop in de vocabulaire van de XL AH voorkomt. En natuurlijk of het personeel van Gall & Gall nu daadwerkelijk met "de verkoop hoek" is meeverhuisd en dus hun baan hebben kunnen behouden. M.a.w. staat geen Gall & Gall meer op dan is het een 'borrelshop' geworden.Online-onderzoek schreef:
Ik begrijp hoe u er naar kijkt. Het gaat erom dat in bovenstaand geschetste situatie er Gall & Gall personeel de dranken verkoopt. De borrelshops worden bediend door het supermarktpersoneel zelf en de borrelshop heeft dan ook geen eigen naam (zoals Mitra/Gall & Gall/etc.) Ik hoop dat ik het zo duidelijk uitleg
-
Peer de Schuimer
Snel naar de opening gaan dan krijg je een oorlam.Gewoon een keer of tien gaan dan wordt het vanzelf een borrelshop.