LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Online en fysiek winkelen

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
Sandra Janssen

Online en fysiek winkelen

Ongelezen bericht door Sandra Janssen »

Lieve allemaal,

Mijn studiegenootje en ik zijn op het moment aan het afstuderen bij Philips. Daarvoor hebben we een online enquete uitstaan. Wat we op dit moment zien is dat de fysieke retail daalt en de online retail stijgt. Best interssant om te kijken waar dit vandaan komt en om te kijken of we hier wat aan kunnen doen. Daarbij hebben we jullie hulp nodig! Onze enquete kunt u vinden en invullen op:
https://www.enquetetools.nl/enq/7699b0fb73f98

Zodra we genoeg respondenten hebben zullen we de resultaten online zetten!

Super bedankt voor jullie hulp smile-emoticon

Groetjes!

newmikey

Re: Online en fysiek winkelen

Ongelezen bericht door newmikey »

Ik haakte af na "Wat is uw nationaliteit?" en de vele full-text vragen.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Ingevuld, enquete is goed te doen.

Die nationaliteit had ik ook wel wat moeite mee, dus ik heb gewoon alle landen ingevuld waar ik mijn wortels heb liggen. De full-text vragen heb ik niet allemaal volledig ingevuld, twee antwoorden van de drie gevraagde is ook al een mooi resultaat denk ik.

moederslink

Ongelezen bericht door moederslink »

Ik had geen moeite met de nationaliteit invullen ; ik denk nl dat er een significant verschil is tussen bv een Française , een Koreaanse, een Noorse of een Afrikaanse of Amerikaanse v.w.b online shoppen. Vraag me niet het te onderbouwen , mijn gevoel zegt dat verschillende culturen onderling zullen verschillen qua " het online shoppen " .
Maar het is een gevoel en misschien wel helemaal geen vaststaand feit :wink:

Gesloten