LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Online gedrag van werkelozen
-
Online gedrag van werkelozen
Hallo allemaal,
Voor een onderzoek aan de Universiteit van Amsterdam over de invloed van werkeloosheid op gedrag wil ik jullie een vraag stellen. Ik wil graag weten of er bepaalde websites zijn die jullie vaak bezoeken, naast sites waar banen worden aangeboden. Websites zoals spele.nl, youtube etc. etc., en vooral ook waarom je deze websites bezoekt.
Ik zou het erg tof vinden als jullie me hiermee zouden kunnen helpen. Als dank kan ik je op de hoogte houden van mijn voortgang en onderzoek!
Met vriendelijke groet!
Voor een onderzoek aan de Universiteit van Amsterdam over de invloed van werkeloosheid op gedrag wil ik jullie een vraag stellen. Ik wil graag weten of er bepaalde websites zijn die jullie vaak bezoeken, naast sites waar banen worden aangeboden. Websites zoals spele.nl, youtube etc. etc., en vooral ook waarom je deze websites bezoekt.
Ik zou het erg tof vinden als jullie me hiermee zouden kunnen helpen. Als dank kan ik je op de hoogte houden van mijn voortgang en onderzoek!
Met vriendelijke groet!
Re: Online gedrag van werkelozen
Sorry, ik ben aan het werk!
Ik ook.
Enne : werkelozen
Hebbie zelluf niets te doen joh ?
Enne : werkelozen
Hebbie zelluf niets te doen joh ?
ik kijk werkeloos toe hoe werklozen zich in het zweet werken
Ik ben werkloos en bezoek regelmatig: Tros Radar, Vara Kassa, Bol.com, Nelson, Hema, V&D, Youtube. Blokker,Media Markt, Bart Smit, Intertoys, Toysxl, H&m, House of Shoes, en nog meer koopsites die ik vergeten ben op te noemen. Let wel, meestal alleen om te kijken he (je moet toch wat).
Maar het meest zit ik op HYVES.
Maar het meest zit ik op HYVES.
Volgens mij ben je nu enkel nog bezig met te bewijzen dat het niveau op onze universiteiten is gedaald tot het niveau van InHolland met haar fop diploma's.Research3r schreef:Voor een onderzoek aan de Universiteit van Amsterdam over de invloed van werkeloosheid op gedrag wil ik jullie een vraag stellen. Ik wil graag weten of er bepaalde websites zijn die jullie vaak bezoeken
Je gaat er automatisch al vanuit dat mensen die op dit forum zitten werkeloos zijn.
-
Nee, hij gaat er vanuit dat er onder de bezoekers ook werklozen zitten.kuklos schreef:Volgens mij ben je nu enkel nog bezig met te bewijzen dat het niveau op onze universiteiten is gedaald tot het niveau van InHolland met haar fop diploma's.Research3r schreef:Voor een onderzoek aan de Universiteit van Amsterdam over de invloed van werkeloosheid op gedrag wil ik jullie een vraag stellen. Ik wil graag weten of er bepaalde websites zijn die jullie vaak bezoeken
Je gaat er automatisch al vanuit dat mensen die op dit forum zitten werkeloos zijn.
Da's iets anders.
Het lijkt mij namelijk vrij logisch dat je, als je niet tot de doelgroep behoort, de vraag niet beantwoord.
Dat bedoel ik nu met InHolland niveau. Een beetje onderzoeker vermeld zo iets bij de vraagstelling.VioletPrue schreef:Nee, hij gaat er vanuit dat er onder de bezoekers ook werklozen zitten.
-
Nogmaals, waarom zou iemand die niet tot de doelgroep behoort (die in de titel en de openings post heel duidelijk worden genoemd) de vraag gaan beantwoorden?kuklos schreef:Dat bedoel ik nu met InHolland niveau. Een beetje onderzoeker vermeld zo iets bij de vraagstelling.VioletPrue schreef:Nee, hij gaat er vanuit dat er onder de bezoekers ook werklozen zitten.
Misschien ligt het meer aan je eigen niveau dat je dat niet hebt opgemerkt?
Beetje kinderachtig om TS zo te gaan aanvallen terwijl je daar zelf kennelijk even overheen hebt gekeken....
@VioletPrue, zo kinderachtig vind ik het niet. Bij een ander onderzoek bleek er nogal wat te rammelen qua wetenschappelijk niveau en nu dit weer. Je vraagstelling zodanig stellen alsof je ervanuit gaat dat iedereen hier werkeloos is.
Als dat inderdaad het huidige niveau op de universiteiten is, dan ben ik blij dat ik al ruim voor die tijd klaar was met mijn studie.
Als dat inderdaad het huidige niveau op de universiteiten is, dan ben ik blij dat ik al ruim voor die tijd klaar was met mijn studie.
-
Ik zit in de WAO, bezoek geen sites waar banen worden aangeboden, maar zit wel regelmatig op internet. Geldt dat ook?Research3r schreef:Hallo allemaal,
Met vriendelijke groet!
Waar wil je dat ik het antwoord neer zet? Naar mijn mening gaat mijn surfgedrag niet de hele wereld aan namelijk... Wat is 'vaak' bezoeken? Wat wil je eigenlijk precies weten? Ik zie, behalve een oproep, eigenlijk geen enkele vraag staan...
Het is werklozen, geen werkelozen.werkelozen
Laatst gewijzigd door witte angora op 02 mar 2012 18:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Misschien willen ze een site speciaal voor werklozen opzetten
of er bepaalde websites zijn die jullie vaak bezoeken, naast sites waar banen worden aangeboden.
Bovendien heb ik geen sollicitatieplicht dus ik heb niks aan vacaturesites
Bovendien heb ik geen sollicitatieplicht dus ik heb niks aan vacaturesites
misschien bij anderen maar bij mij valt een (t)huismoeder niet onder de werklozen.ook de (t)huismoeder
Ik versta onder werklozen mensen die een wwb of ww uitkering hebben.
De rest is zeg maar, vrijwillig werkloos
Ik denk dat velen graag hun WAO willen inruilen als ze daarmee ook hetgeen kunnen inruilen waardoor ze in de WAO zitten.sephora30 schreef:Ik versta onder werklozen mensen die een wwb of ww uitkering hebben.
-
Denk het niet die mensen worden vervroegd met pensioen gestuurd en vinden hun situatie wel best, althans de ouderen. Die leven nu naar hun inkomen en hebben een goed aanpassingsvermogen.
Uitzonderingen daargelaten.
Uitzonderingen daargelaten.
-
Hallo "allemaal",
Ik begrijp dat niet iedereen die hier komt zonder baan zit (vrijwillig of niet vrijwillig). Ik ben vooral heel erg benieuwd naar wat voor websites werklozen bezoeken, en of er een verschil is met mensen die (parttime) werken etc.. Vandaar deze vraag, en alvast bedankt voor de eerste antwoorden!
Verder, aan kuklos, ik studeer gewoon aan de Universiteit van Amsterdam, niet aan InHolland.
Ik begrijp dat niet iedereen die hier komt zonder baan zit (vrijwillig of niet vrijwillig). Ik ben vooral heel erg benieuwd naar wat voor websites werklozen bezoeken, en of er een verschil is met mensen die (parttime) werken etc.. Vandaar deze vraag, en alvast bedankt voor de eerste antwoorden!
Verder, aan kuklos, ik studeer gewoon aan de Universiteit van Amsterdam, niet aan InHolland.
Klopt. Ik zit niet vrijwillig niet zonder baan.Research3r schreef: Ik begrijp dat niet iedereen die hier komt zonder baan zit (vrijwillig of niet vrijwillig).
Vind je dat niet erg stigmatiserend? Er van uit gaan dat de werksituatie bepalend is voor de websites die mensen bezoeken?Research3r schreef: Ik ben vooral heel erg benieuwd naar wat voor websites werklozen bezoeken, en of er een verschil is met mensen die (parttime) werken etc..