LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Platformvoorvastelasten.nl
-
- Contacteer:
Platformvoorvastelasten.nl
In mijn ogen een zeer dubieus bedrijf. Een telemarketing-bureau, dat zich als binnenkomer doet voorkomen als een onderzoeksbureau/organisatie/stichting, zogenaamd op verzoek van de Gemeente belt. vervolgens eigenlijk gewoon een commercieel energieaanbod doet. Als je verder vraagt naar de organisatie of door wie ze betaald worden, dan kan hier eigenlijk geen concreet antwoord op gegeven worden. (Ik sta al jaren ingeschreven bij het belmeniet-register op dit gebied, dus dit bedrijf had mij helemaal niet mogen bellen ook. (Wellicht vandaar de binnenkomer: "Wij bellen als onderzoeksbureau op verzoek van uw gemeente".... (Trouwens is de site ook zeer beperkt in het verstrekken van de bedrijfsgegevens, en ook in het Kvk register zijn ze "vooralsnog" niet vindbaar).
Re: Platformvoorvastelasten.nl
Als je staat ingeschreven in het belmeniet dan had je daar ook moeten aangeven dat je toch bent gebeld door een bedrijf. Er staan namelijk echte boetes op. Tot wel 20duizend per overtreding....