| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tribunestoel
-
tribunestoel
Tribunestoel
Geachte Forumleden,
Voor mijn afstuderen richt ik mij op het ontwerpen van een tribunestoel.
Ik doe onderzoek naar de behoefte van de eindgebruikers en gebruikservaringen. Ik zou u daarom willen vragen of u in de gelegenheid bent een enquête in te vullen.
Het zal ongeveer 5 à 10 minuten van uw tijd in beslag nemen.
De link naar de enquête: http://www.thesistools.com/web/?id=423492
Ik zou het bijzonder op prijs stellen.
Alvast hartelijk bedankt!
Voor mijn afstuderen richt ik mij op het ontwerpen van een tribunestoel.
Ik doe onderzoek naar de behoefte van de eindgebruikers en gebruikservaringen. Ik zou u daarom willen vragen of u in de gelegenheid bent een enquête in te vullen.
Het zal ongeveer 5 à 10 minuten van uw tijd in beslag nemen.
De link naar de enquête: http://www.thesistools.com/web/?id=423492
Ik zou het bijzonder op prijs stellen.
Alvast hartelijk bedankt!
-
witte angora
Re: Tribunestoel
De behoefte van de gebruiker is gewoon op je kont zitten. De behoefte van het stadion of wat dan ook is zoveel mogelijk mensen in de ruimte proppen. Stoelen met bekerhouders en dat soort fratsen zullen er dan ook niet gaan komen. Kan ik je zo al vertellen.
Het wordt dus weer een zeer interessante, nutteloze rapportage met open deuren waar niemand op zit te wachten. Buiten dat mensen over het algemeen niet voor die stoelen naar een evenement gaan, en zich zeer waarschijnlijk ook niet zullen herinneren hoe die dingen zaten.
Het wordt dus weer een zeer interessante, nutteloze rapportage met open deuren waar niemand op zit te wachten. Buiten dat mensen over het algemeen niet voor die stoelen naar een evenement gaan, en zich zeer waarschijnlijk ook niet zullen herinneren hoe die dingen zaten.
ook nvt meer.
Laatst gewijzigd door crazyme op 31 jul 2014 18:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Ingevuld. Vind trouwens de bioscoop stoelen van een bepaalde bioscoop super, armleuningen, tafeltje waar je je kop koffie of wat dan ook kwijt kan. (Plus nog een gezellig schemerlampje ook).
Gordels. Gordels zouden verplicht moeten worden. Die moeten ze om doen en wanneer ze lastig worden dan worden ze op afstand vergrendeld. Als niet iedereen zijn gordels omheeft begint de wedstrijd niet. Iedereen moet blijven zitten zo en er is geen narigheid meer.
Zijn toch niet alleen (sport) wedstrijden waar tribune stoelen staan? Ik hoef in de bios niet in de gordels, hoor.sjoegel schreef:Gordels. Gordels zouden verplicht moeten worden. Die moeten ze om doen en wanneer ze lastig worden dan worden ze op afstand vergrendeld. Als niet iedereen zijn gordels omheeft begint de wedstrijd niet. Iedereen moet blijven zitten zo en er is geen narigheid meer.
Ik ook niet bij een Bruce Springsteen concert in een stadion.tenormin schreef:Zijn toch niet alleen (sport) wedstrijden waar tribune stoelen staan? Ik hoef in de bios niet in de gordels, hoor.sjoegel schreef:Gordels. Gordels zouden verplicht moeten worden. Die moeten ze om doen en wanneer ze lastig worden dan worden ze op afstand vergrendeld. Als niet iedereen zijn gordels omheeft begint de wedstrijd niet. Iedereen moet blijven zitten zo en er is geen narigheid meer.
Nee, dat begrijp ik. Maar achteraf nog niet eens zo'n gek idee van @sjoegel om bij, vooral, voetbalwedstrijden gordels te gebruiken. Wel gordels die tijdens de wedstrijd niet open kunnen, misschien iets voor Willie Wortels; gordels met afstandsbedieningsjohie schreef: Ik ook niet bij een Bruce Springsteen concert in een stadion.
In de achtbaan werkt het ook op afstand. Is dus bestaande techniek. Alleen bij voetbalwedstrijden is het dan verplicht. De kosten verhalen op de bezoekers.
-
witte angora
In dat geval, als je mensen urenlang vast wilt binden, moet je geen stoel hebben, maar een po.
Test starten met 1 vak waar de "bekenden" mogen plaatsnemen.sjoegel schreef:In de achtbaan werkt het ook op afstand. Is dus bestaande techniek. Alleen bij voetbalwedstrijden is het dan verplicht. De kosten verhalen op de bezoekers.
Plassen ? Eerst handje opsteken en hopen dat iemand achter de monitor jou op tijd opmerkt
-
tribunestoel
Bedankt voor de reacties tot nu toe!
Ik ben nog steeds op zoek naar enkele respondenten.
Ik ben nog steeds op zoek naar enkele respondenten.
-
Ad Verkaad
Gordels in combinatie met een ingebouwde functie om stroomstoten uit te delen; dat houdt de mensen rustig.sjoegel schreef:Gordels. Gordels zouden verplicht moeten worden. Die moeten ze om doen en wanneer ze lastig worden dan worden ze op afstand vergrendeld. Als niet iedereen zijn gordels omheeft begint de wedstrijd niet. Iedereen moet blijven zitten zo en er is geen narigheid meer.