LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tribunestoel

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
tribunestoel

Tribunestoel

Ongelezen bericht door tribunestoel »

Geachte Forumleden,

Voor mijn afstuderen richt ik mij op het ontwerpen van een tribunestoel.
Ik doe onderzoek naar de behoefte van de eindgebruikers en gebruikservaringen. Ik zou u daarom willen vragen of u in de gelegenheid bent een enquête in te vullen.
Het zal ongeveer 5 à 10 minuten van uw tijd in beslag nemen.

De link naar de enquête: http://www.thesistools.com/web/?id=423492

Ik zou het bijzonder op prijs stellen.

Alvast hartelijk bedankt!

witte angora

Re: Tribunestoel

Ongelezen bericht door witte angora »

De behoefte van de gebruiker is gewoon op je kont zitten. De behoefte van het stadion of wat dan ook is zoveel mogelijk mensen in de ruimte proppen. Stoelen met bekerhouders en dat soort fratsen zullen er dan ook niet gaan komen. Kan ik je zo al vertellen.

Het wordt dus weer een zeer interessante, nutteloze rapportage met open deuren waar niemand op zit te wachten. Buiten dat mensen over het algemeen niet voor die stoelen naar een evenement gaan, en zich zeer waarschijnlijk ook niet zullen herinneren hoe die dingen zaten.

puma73

Ongelezen bericht door puma73 »

n.v,t,
Laatst gewijzigd door puma73 op 31 jul 2014 11:11, 1 keer totaal gewijzigd.

crazyme

Ongelezen bericht door crazyme »

ook nvt meer.
Laatst gewijzigd door crazyme op 31 jul 2014 18:51, 1 keer totaal gewijzigd.

tenormin

Ongelezen bericht door tenormin »

Ingevuld. Vind trouwens de bioscoop stoelen van een bepaalde bioscoop super, armleuningen, tafeltje waar je je kop koffie of wat dan ook kwijt kan. (Plus nog een gezellig schemerlampje ook).

sjoegel

Ongelezen bericht door sjoegel »

Gordels. Gordels zouden verplicht moeten worden. Die moeten ze om doen en wanneer ze lastig worden dan worden ze op afstand vergrendeld. Als niet iedereen zijn gordels omheeft begint de wedstrijd niet. Iedereen moet blijven zitten zo en er is geen narigheid meer.

tenormin

sjoegel schreef:Gordels. Gordels zouden verplicht moeten worden. Die moeten ze om doen en wanneer ze lastig worden dan worden ze op afstand vergrendeld. Als niet iedereen zijn gordels omheeft begint de wedstrijd niet. Iedereen moet blijven zitten zo en er is geen narigheid meer.
Zijn toch niet alleen (sport) wedstrijden waar tribune stoelen staan? Ik hoef in de bios niet in de gordels, hoor.

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

tenormin schreef:
sjoegel schreef:Gordels. Gordels zouden verplicht moeten worden. Die moeten ze om doen en wanneer ze lastig worden dan worden ze op afstand vergrendeld. Als niet iedereen zijn gordels omheeft begint de wedstrijd niet. Iedereen moet blijven zitten zo en er is geen narigheid meer.
Zijn toch niet alleen (sport) wedstrijden waar tribune stoelen staan? Ik hoef in de bios niet in de gordels, hoor.
Ik ook niet bij een Bruce Springsteen concert in een stadion. :D

tenormin

sjohie schreef: Ik ook niet bij een Bruce Springsteen concert in een stadion. :D
Nee, dat begrijp ik. Maar achteraf nog niet eens zo'n gek idee van @sjoegel om bij, vooral, voetbalwedstrijden gordels te gebruiken. Wel gordels die tijdens de wedstrijd niet open kunnen, misschien iets voor Willie Wortels; gordels met afstandsbediening :lol: .

sjoegel

Ongelezen bericht door sjoegel »

In de achtbaan werkt het ook op afstand. Is dus bestaande techniek. Alleen bij voetbalwedstrijden is het dan verplicht. De kosten verhalen op de bezoekers.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

In dat geval, als je mensen urenlang vast wilt binden, moet je geen stoel hebben, maar een po.

crazyme

Ongelezen bericht door crazyme »

sjoegel schreef:In de achtbaan werkt het ook op afstand. Is dus bestaande techniek. Alleen bij voetbalwedstrijden is het dan verplicht. De kosten verhalen op de bezoekers.
Test starten met 1 vak waar de "bekenden" mogen plaatsnemen.

Plassen ? Eerst handje opsteken en hopen dat iemand achter de monitor jou op tijd opmerkt :mrgreen:

tribunestoel

Ongelezen bericht door tribunestoel »

Bedankt voor de reacties tot nu toe!

Ik ben nog steeds op zoek naar enkele respondenten. :D

Ad Verkaad

Ongelezen bericht door Ad Verkaad »

Gordels in combinatie met een ingebouwde functie om stroomstoten uit te delen; dat houdt de mensen rustig.

Gesloten