LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vertrouwen in de politie

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
Eef-Student

Vertrouwen in de politie

Ongelezen bericht door Eef-Student »

De laatste tijd komt de politie heel vaak in het nieuws of komen politiewerkzaamheden elders in de media ter sprake.
Ik houd me veel met de berichtgeving rondom de politie bezig maar vooral met de effecten hiervan op de burgers van de Nederlandse samenleving. Hoe denken de burgers over de politie en hebben zij nog wel vertrouwen in de politieagenten op straat?

Gezien velen op deze site een sterke eigen mening hebben over wat wanneer terecht is en wat goed of fout is, wil ik u vragen deel te nemen aan een kort onderzoekje voor mijn afstudeeronderzoek.
Heeft u 5 minuutjes over? Volg dan a.u.b. onderstaande link om uw mening te laten horen!

https://qtrial2017q2az1.az1.qualtrics.c ... vD9fhbSlBr

Bij voorbaat dank!

sylvesterb

Re: Vertrouwen in de politie

Ongelezen bericht door sylvesterb »

Eef-Student schreef:De laatste tijd komt de politie heel vaak in het nieuws of komen politiewerkzaamheden elders in de media ter sprake.
Ik houd me veel met de berichtgeving rondom de politie bezig maar vooral met de effecten hiervan op de burgers van de Nederlandse samenleving. Hoe denken de burgers over de politie en hebben zij nog wel vertrouwen in de politieagenten op straat?

Gezien velen op deze site een sterke eigen mening hebben over wat wanneer terecht is en wat goed of fout is, wil ik u vragen deel te nemen aan een kort onderzoekje voor mijn afstudeeronderzoek.
Heeft u 5 minuutjes over? Volg dan a.u.b. onderstaande link om uw mening te laten horen!

https://qtrial2017q2az1.az1.qualtrics.c ... vD9fhbSlBr

Bij voorbaat dank!
Ingevuld

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

Leuk onderwerp, omdat ik nogal wat met politie te maken heb, evenals met de effecten van de publieke opinie en het nieuws. Ik zou het erg waarderen als je een terugkoppeling van de resultaten zou willen geven.

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Ingevuld.

Mucha

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

BUNA

Ongelezen bericht door BUNA »

@ Eef-Student,
Twee vragen voor u
1) bent u content met de reacties van de forumleden w.b.t. het invullen van de enquête?
2) bent u in de gelegenheid om aan het verzoek van het forum lid Moneyman te voldoen?

Daar het een zeer delicaat en maatschappelijk verantwoordt onderwerp is , zal ik ( denk ook mede forumleden) enige reactie van u zeer op prijsstellen
of is het weer een kwestie van een enquête droppen en u vervolgens in stil zwijgen te verhullen

Julie4444

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Ingevuld.

Eef-Student

Ongelezen bericht door Eef-Student »

BUNA schreef:@ Eef-Student,
Twee vragen voor u
1) bent u content met de reacties van de forumleden w.b.t. het invullen van de enquête?
2) bent u in de gelegenheid om aan het verzoek van het forum lid Moneyman te voldoen?

Daar het een zeer delicaat en maatschappelijk verantwoordt onderwerp is , zal ik ( denk ook mede forumleden) enige reactie van u zeer op prijsstellen
of is het weer een kwestie van een enquête droppen en u vervolgens in stil zwijgen te verhullen

Beste BUNA en Moneyman,

allereerst hartelijk dank voor het invullen van de vragenlijst!
Ten tweede: ik kan vanwege anonimiteit van de enquetes niet achterhalen welke reacties op de vragenlijst behoren tot de forumleden. Maar iedere mening is van toegevoegde waarde voor het onderzoek.
Tot slot kan ik de uitkomsten van het onderzoek delen wanneer hier vraag naar is. Het is dan echter wel handig wanneer ik bv een emailadres ontvang.
Ik ben zelf geen actieve poster/blogger dus ik weet niet hoe lang dit onderwerp op deze site blijft staan. Echter: wanneer deze discussie/dit bericht nog online staat zal ik via een reactie in deze discussie wat laten weten over de resultaten.

BUNA

Ongelezen bericht door BUNA »

@ Eef-student

Ondanks het feit dat u geen frequentie forum ganger bent kunt u wel een overzicht posten ( hoeft niet des gewens)

1) zoveel % zeer tevreden met politie
2) zoveel %tevreden met politie
3) zoveel % neutraal w.b.t. politie
4) zoveel % negatief m.b.t. politie
5) zoveel %zeer negatief m.b.t.

Met alle respect maar die plaatsing van resultaten hoeft toch niet desgewenst te zijn??????

Gesloten