LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vragenlijst cosmetica- en Facebookgebruik (vrouwen 18-34 jr)

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
PAB

Vragenlijst cosmetica- en Facebookgebruik (vrouwen 18-34 jr)

Ongelezen bericht door PAB »

Beste forumgebruiker,

Momenteel ben ik bezig met mijn afstudeeronderzoek aan de Universiteit van Antwerpen richting Communicatiewetenschappen. Het afstudeeronderzoek gaat over Facebook- en cosmeticagebruik: een onderzoek naar de perfecte profielfoto op Facebook. De doelgroep zijn vrouwen vanaf 18 tot 34 jaar met natuurlijk een Facebookaccount. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 15 minuten. Als je interesse hebt in de resultaten en/of kans wil maken op een cadeaubon kun je dit op het einde van de vragenlijst aangeven.

Ik ben vooral nog op zoek naar (1) heel veel niet-studerende vrouwen! en (2) mbo- en hbo-studenten. Dus als je tot de doelgroep behoort en de vragenlijst wil invullen? Alvast bedankt!

Link naar de vragenlijst: https://uantwerpen.eu.qualtrics.com/SE/ ... pjDS1ZD7UN

Julie4444

Re: Vragenlijst cosmetica- en Facebookgebruik (vrouwen 18-34 jr)

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Ingevuld. Ik zal wel de uitzondering zijn in je onderzoek though. Ik gebruik nooit cosmetica (en ja, ik pas binnen de doelgroep). :lol:

PAB

Ongelezen bericht door PAB »

Dankjewel om in te vullen! En dat maakt helemaal niet uit dat je nooit cosmetica gebruikt, als je inderdaad maar in de doelgroep past

Julie4444

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Graag gedaan. :)

Gesloten