LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Willen motorrijders aub mijn afstudeer enquete invullen

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
gtowndude

Willen motorrijders aub mijn afstudeer enquete invullen

Ongelezen bericht door gtowndude »

Enquete over koopgedrag replica motorbescherming Moto-GP
Beste motorrijders,

Mijn naam is Soefjen en voor mijn opleiding Commerciële economie ben ik bezig met een afstudeeronderzoek naar het koopgedrag en koopmotieven van consumenten met betrekking tot Moto-GP replica motorbescherming.

Met motorbescherming wordt ermee bedoeld de Replica helmen, motorpakken, motorhandschoenen, motorbroeken, motorjassen en motorlaarzen van verschillende merken uit de Moto-GP wegrace o.a. AGV, HJC, Shoei, Danese, Alpinestars etc. die Valentino Rossi, Jorge Lorenzo en Marc Marque en de rest sponsoren tijdens de Moto-GP. Zij dragen deze motorbescherming tijdens deze wereldkampioenschap.

Hiervoor zou ik u graag een aantal vragen willen stellen betreft uw mening.

Het invullen van de enquête zal tussen de 5 en maximaal 10 minuten van uw tijd in beslag nemen. De deelname aan deze enquête is volledig anoniem.

Alvast heel erg bedankt voor deze nobele daad en moeite.

http://www.thesistools.com/web/?id=481634

Ik heb hard respondenten nodig voor mijn onderzoek, zouden jullie mij een plezier willen doen?
Laatst gewijzigd door gtowndude op 26 nov 2015 15:29, 2 keer totaal gewijzigd.

gtowndude

Re: Willen motorrijders aub mijn afstudeer enquete invullen

Ik heb 270 respondenten nodig!

kokka

Ongelezen bericht door kokka »

Ik heb een kijkje genomen, maar ik ben afgehaakt. Ik rij (al heel lang) motor, maar koop nooit deze "moto gp" kleding. Die optie zit niet in je antwoorden, dus kan ik hem niet invullen.
Succes met je enquete

gtowndude

Klopt, omdat dit over de sportrijder gaat die fan is van Moto-GP helaas. U bent een normale motorrijder vandaar. Mijn excuses!

kokka

Ongelezen bericht door kokka »

Ik heb meerdere yamaha R1's gehad. Maar heb nooit het extra geld willen neertellen voor een mooi printje

igen

Ongelezen bericht door igen »

Teveel taalfouten. Bah.
Verder heb ik helemaal niets met de MotoGp. Zelfs op mijn Suzi heb ik alle verwijzingen naar merk en type verwijderd. Ik ben geen reclamezuil.

sjoegel

Ongelezen bericht door sjoegel »

Ik rij ook met een motor (voorin mijn auto) maar ik kan mij niet voorstellen dat een mens verkleed wil gaan als een kerstboom versierd met letters en logo's. Je zelfrespect is dan ver te zoeken denk ik.

gtowndude

Jongens ik heb respondenten nodig willen motorrijders mij helpen

BreejKC

Ongelezen bericht door BreejKC »

Beste gtowndude. Wellicht ben je zelf een groot fan van MotoGP. Op zich niets mis mee. Toch vrees ik dat je het aantal respondenten die je graag wilt hebben niet zult halen. Je beperkt je tot slechts 1 merk, wellicht jouw favoriete merk. Ik raadt u aan uw enquête te verbreden tot bijvoorbeeld alle merken motorkleding en daarover de dingen vragen die u in uw onderzoek wilt betrekken. Ik wens u veel succes.

gtowndude

BreejKC schreef:Beste gtowndude. Wellicht ben je zelf een groot fan van MotoGP. Op zich niets mis mee. Toch vrees ik dat je het aantal respondenten die je graag wilt hebben niet zult halen. Je beperkt je tot slechts 1 merk, wellicht jouw favoriete merk. Ik raadt u aan uw enquête te verbreden tot bijvoorbeeld alle merken motorkleding en daarover de dingen vragen die u in uw onderzoek wilt betrekken. Ik wens u veel succes.
Beste BreejKC

Ik beperk me ook op verschillende merken uit de Moto-GP, dat heb ik ook uitgelegd aan het begin van de enquete namelijk. In ieder geval bedankt voor de feedback!

Gesloten