Geachte heer/ mevrouw,
Ter afsluiting van mijn profielwerkstuk houd ik een enquête over de consument van Shell.
Ik wil hiermee graag een inzicht kweken in de visie van de consument naar de duurzaamheid van Shell.
Voor deze enquête ben ik op zoek naar 18+ mensen mét rijbewijs. De enquête bestaat uit slechts 6 meerkeuze vragen en de link vindt u hieronder.
Hij duurt dus echt maar 30 seconden! Mij zou u in ieder geval heel erg helpen, door deze korte enquête in te vullen.
Alvast vriendelijk bedankt voor uw moeite.
https://www.survio.com/survey/d/B6D7Q9A5E8S8H8T5R
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Zou u alstublieft mijn enquête willen invullen! (30sec)
-
Re: Zou u alstublieft mijn enquête willen invullen! (30sec)
U wilt weten hoe de klanten van Shell denken over de duurzaamheid van Shell. Is het dan niet makkelijk om bij een Shellstation te gaan staan?
Aan uw manier van vragen te zien is Shell dus niet duurzaam bezig aangezien u alleen maar voorbeelden geeft van duurzamere aanpassingen.
Ik tank nooit bij Shell, maar die optie wordt niet gegeven. Alleen of ik er vaak kom, maar wat is vaak? Met mijn privé auto tank ik 4 keer per jaar en ga steeds naar dezelfde pomp. Dus dat is een score van 100%. Met de zakelijke auto tank ik 2 tot 3 keer per week bij verachillende pompen. Dus die score is lager. Vaak is nogal relatief.
Aan uw manier van vragen te zien is Shell dus niet duurzaam bezig aangezien u alleen maar voorbeelden geeft van duurzamere aanpassingen.
Ik tank nooit bij Shell, maar die optie wordt niet gegeven. Alleen of ik er vaak kom, maar wat is vaak? Met mijn privé auto tank ik 4 keer per jaar en ga steeds naar dezelfde pomp. Dus dat is een score van 100%. Met de zakelijke auto tank ik 2 tot 3 keer per week bij verachillende pompen. Dus die score is lager. Vaak is nogal relatief.
@NeoDutchio het gaat om de redenering waarom u er wel vaak of niet vaak komt, niet direct op de frequentie.
-
Wat is vaak? Eens in de week, eens per maand? Zit er een Shell in de buurt, moet je er daarom speciaal naar tie rijden?Biemans schreef:@NeoDutchio het gaat om de redenering waarom u er wel vaak of niet vaak komt, niet direct op de frequentie.
Overspoeld door het woord "duurzaam" , maar geen enkele toelichting in welke context "duurzaam" bedoeld is en geplaatst moet worden.Biemans schreef:Geachte heer/ mevrouw,
Ter afsluiting van mijn profielwerkstuk houd ik een enquête over de consument van Shell.
Ik wil hiermee graag een inzicht kweken in de visie van de consument naar de duurzaamheid van Shell.
Voor deze enquête ben ik op zoek naar 18+ mensen mét rijbewijs. De enquête bestaat uit slechts 6 meerkeuze vragen en de link vindt u hieronder.
Hij duurt dus echt maar 30 seconden! Mij zou u in ieder geval heel erg helpen, door deze korte enquête in te vullen.
Alles krijgt tegenwoordig de hype "duurzaam" over zich heen gestort en iedereen geeft er naar eigen believen maar een betekenis aan.
Het woord "duurzaam" is een modieuze maar inhoudsloze benaming.
Helaas kan ik u niet van dienst zijn met het invullen van uw vragenlijst, maar wens u succes met het uitwerken van uw werkstuk.
Bedoel duurzaam in de zin van: 'activiteiten doorvoeren, zonder dat dit ten kosten gaat van het milieu voor volgende generaties'.scontra schreef:Overspoeld door het woord "duurzaam" , maar geen enkele toelichting in welke context "duurzaam" bedoeld is en geplaatst moet worden.Biemans schreef:Geachte heer/ mevrouw,
Alles krijgt tegenwoordig de hype "duurzaam" over zich heen gestort en iedereen geeft er naar eigen believen maar een betekenis aan.
Het woord "duurzaam" is een modieuze maar inhoudsloze benaming.
Helaas kan ik u niet van dienst zijn met het invullen van uw vragenlijst, maar wens u succes met het uitwerken van uw werkstuk.