Ik heb de afgelopen weken op verschillende sites advertenties geplaats, over de verkoop van 2 bootjes. Zoal bij marktplaats, speurder.nl, ik moest bij het plaatsen van de advertenties mij gegevens in vullen.
Nu heb ik vanmiddag bij Winkelkraam.nl ook 2 advertenties geplaatst, ik moest * met velden invullen en die waren verplicht.
Ik mijn naam adres telnr postcode...en wat blijkt als je me naam bij google intikt komen al me gegevens te voorschijn,
nu is mij vraag mag dit zomaar? en weet iemand misschien hoe ik dat kan verwijderen bij google.
Ik heb de site al een mailtje gestuurd, maar tot op heden nog niks gehoord.
Groetjes Laura
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Google
-
Re: Google
De site plaatst je gegevens online, daar moet je ze ook weghalen
-
Dat heb ik gedaan, maar mijn gegevens staan nog syeeds op google
-
Bij google hoef je in ieder geval nergens voor te zijn, die kunnen en hoeven niets te doen voor je.
-
https://www.google.com/webmasters/tools/removals?pli=1
Je moet wel lid zijn van Google. Daar de link doorgeven en het probleem vertellen.
Echter zal alleen de link uit google worden verwijderd als de informatie is veranderd op de site waar je gegevens staan.
Je moet wel lid zijn van Google. Daar de link doorgeven en het probleem vertellen.
Echter zal alleen de link uit google worden verwijderd als de informatie is veranderd op de site waar je gegevens staan.
-
Bedankt! voor de informatie.
Ik zal het gelijk gaan doen
Groetjes Laura
Ik zal het gelijk gaan doen
Groetjes Laura