LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mijn n.a.w bedrijfsgegevens zijn gepubliseerd op een website

Hoe krijg je jezelf van internet (Google etc.) af? Bespreek hier jouw ervaringen of discussieer mee over dit onderwerp.
Gia

Mijn n.a.w bedrijfsgegevens zijn gepubliseerd op een website

Ongelezen bericht door Gia »

Mijn n.a.w bedrijfsgegevens zijn gepubliseerd op http://mintportal.bvdep.com. Deze gegevens hebben zij van de kvk ik heb het bedrijf vriendelijk verzocht om mijn gegevens van de website te verwijderen. Het bedrijf heeft aangegeven dat zij dit niet gaan doen en dat ik hen niets kan maken. Kan iemand aangeven wat ik hier aan kan doen.

theemstra

Re: Mijn n.a.w bedrijfsgegevens zijn gepubliseerd op een website

Ongelezen bericht door theemstra »

Je kan met een deurwaarder dreigen, je kan de gegevens van de eigenaar krijgen door een WHOIS uit te voeren via bijv:

http://whois.domaintools.com/bvdep.com te doen...

Je kan ook een nette brief sturen :D

HvKraanstraat

Ongelezen bericht door HvKraanstraat »

het is onder de wet bescherming persoonsgegevens verboden om persoonlijke informatie te publiceren. Je kunt een rechterlijk bevel en een schadevergoeding krijgen als je eerst een aangetekende brief stuurt voor je gaat procederen.

http://www.justitie.nl/onderwerpen/opsp ... aving/wbp/

tricky is natuurlijk dat je technisch gezien een bedrijf bent. ik weet niet wat de wet daarover zegt en of het juridisch gezien wel persoonsgegevens zijn (ze komen van de kvk).

seagoing racer2

Ongelezen bericht door seagoing racer2 »

Beste,

De KVK-gegevens zijn openbaar en mogen gepubliceerd worden.

Dit is nu juist de essentie van deze gegevens, dat iedereen kan zien wie er werkelijk achter de soms schimmige bedrijfsnamen schuil gaan.

Ik zou ook niet weten waarom je niet zou willen dat de publieke n.a.w. gegevens van je bedrijf niet worden gepubliceerd

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Door bij de KVK geen persoonlijke gegevens te plaatsen als privé telefoon nummer maar ongebruikt mobieltje....

Dit soort bedrijven willen vaak gegevens verkopen en zo verdienen en ik zal nooit van deze vaak verouderde en zelden aangepaste gegevens gebruik maken.

Ik heb dus zelf een verhuurde vakantie woning als adres voor Directie, dus hoe kun je mijn dan vinden?
Via mijn bedrijf ben ik bereikbaar, via het opgegeven adres bij KVK dus zelden!
Ik vier alleen Kerst en Oud & Nieuw in deze rustige omgeving.
De rest van het jaar word deze verhuurd, dus als ze komen vinden ze toeristen die van niets weten!

Zo betrouwbaar is de info dus van dit soort bedrijven.
Ik wil niet lastig gevallen worden buiten kantoortijden.
Ook weet ik als Directeur/Eigenaar vaak minder als mijn personeel dus kan alleen alles doorsturen naar juiste medewerker en dat vergeten vele boze klanten!

Dus zorg voor een loze brievenbus en mijn vakantie woning is tevens een privé adres waar meerdere bedrijven zowel van mij zelf als concurrenten is.

Gesloten