LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Argonaut in gebreke OV-begeleiderskaart

Reis je vaak met het openbaar vervoer of taxi en heb je hierover een uitgesproken mening? Laat het ons hier weten.
kersthaas
Berichten: 8
Lid geworden op: 02 feb 2009 10:43

Argonaut in gebreke OV-begeleiderskaart

Ongelezen bericht door kersthaas »

Het ministerie van Infrastructuur en Milieu heeft Argonaut Advies per 1 augustus 2014 aangewezen als uitvoeringsorgaan voor de beoordeling aanvragen en verlenging OV-begeleiderskaart.Op 9 augustus kreeg ik van Argonaut een brief voor de aanvraag van de verlenging van mijn kaart en op 9 september wordt hij inderdaad verlengd en naar de drukker gezonden en toen ging het mis.Op 14 .11.2014 loopt mijn OV-beg.krt af en kan ik niet meer reizen,want in het produktieproces schijnt iets te zijn misgegaan wat al meer dan 2 maanden duurt .Argonaut blijft in gebreke en heeft mij een excuusbrief gestuurd,en nu maar hopen dat ik een niet al te strenge conducteur ontmoet op de trein ,tram of bus.Noem maar op.Regiotax limburg die al jaren bekend zijn met mijn pas stellen zich star op .Geen copie OV-begeleiderspas dan betaal je maar het volle pond .Ik kan nu als gehandicapte niet meer de deur uit,door een fout in de produktielijn van de Overheid.Er moeten nog honderden anderen zijn die net als ik aan hun lot worden overgelaten.REAGEER!!.

Auti-Mama
Berichten: 674
Lid geworden op: 26 jan 2011 07:45

Re: Argonaut in gebreke OV-begeleiderskaart

Ongelezen bericht door Auti-Mama »

De OV Begeleiderspas van mijn oudste zoon liep 8 nov af, dus wij hebben waarschijnlijk mazzel gehad want ik had al snel de nieuwe OV Begeleiderspas binnen. Volgens mij hebben wij 'm al zeker een maand of 2 in bezit.
Maar waarom neem je niet de excuusbrief en oude OV begeleiderspas mee?? En als je controle krijgt, netjes het verhaal uitleggen. Meeste, zo niet alle, controleurs snappen het dan heus wel, hoor. Ik heb het al eens meegemaakt dat oudste samen met oma met de trein zou reizen, maar ik was de OV Begeleiderspas vergeten. Ik heb alles ingescand en naar oma gemaild. Zij heeft dat uitgeprint en icm uitleg was het geen enkel probleem. Krijg je toch een boete, gewoon opsturen naar Argonaut en/of tegen in bezwaar gaan. En dien een klacht in bij Argonaut. Daar heb je meer aan dan hier klagen.

Gesloten