OV-vervoersbedrijven, er is altijd iets aan de hand en nooit zal iedereen tevreden zijn.
Denk maar aan bussen die niet op komen dagen of de belachelijk hoge
tarieven die met de OV-chipkaart worden afgeschreven.
Je hoort verder weinig over positieve ervaringen met OV-vervoersbedrijven.
Zijn die er eigenlijk wel?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Betere service van OV-vervoersbedrijven?
Re: Betere service van OV-vervoersbedrijven?
Ik heb als salarisadministrateur in een grote onderneming goede ervaring met de klantenservice van de ns. Ik word altijd vriendelijk te woord gestaan, geven mij goede antwoorden en reageren accuraat op problemen.
Ik vind echter wel dat de dienst goedkoper kan. Waarom een duur 0900 nummer als het ook tegen lokaal tarief of zelfs grati kan?
Ik vind echter wel dat de dienst goedkoper kan. Waarom een duur 0900 nummer als het ook tegen lokaal tarief of zelfs grati kan?
Re: Betere service van OV-vervoersbedrijven?
Jawel die zijn er heel veel. Maar die mensen hebben dan ook geen enkele reden om bijdragen te gaan schrijven op een forum, waar alleen mensen zitten die klachten hebben.Je hoort verder weinig over positieve ervaringen met OV-vervoersbedrijven.
Zijn die er eigenlijk wel?
Maar er zijn uitzonderingen. Mijn ervaring met de OV-chipkaart en vervoersbedrijven waar ik mee reis (RET, HTM en NS) zijn wel positief. De keren dat het fout ging (meestal mijn eigen schuld) heb ik altijd zonder moeite het geld terug gehad. Ik reis al jaren dagelijks met de genoemde OV-bedrijven en bijna altijd ben ik op tijd op mijn werk en thuis. Hoe positief wil je het hebben