LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] bewindvoering en dan een taxi maar geen geld

Reis je vaak met het openbaar vervoer of taxi en heb je hierover een uitgesproken mening? Laat het ons hier weten.
marionneke3939

bewindvoering en dan een taxi maar geen geld

Ongelezen bericht door marionneke3939 »

Wie heeft er nog meer last ervan je wilt een taxi omdat je veel naar het ziekenhuis moet en dan zeggen ze nee we willen niet meewerken want ze doen niet mee met inkomstenbeheer ik zeg ja stuur je de rekening door we moeten toch iets ik kan me er zo kwaad over maken dat zoiets niet te regelen valt dus wie heeft dit nog meer geen geld en je hebt een taxi nodig

marion uit rotterdam

Miss Tascha
Contacteer:

Re: bewindvoering en dan een taxi maar geen geld

Ongelezen bericht door Miss Tascha »

Dus als ik het goed begrijp sta je onder financiële bewindvoering, en heb je geen beschikking over je geld.
Maar je moet naar het ziekenhuis toe, en wilt daarvoor gebruik maken van een taxi, maar omdat je geen geld hebt, heb je gevraagd of de taxi de rekening naar je bewindvoerder wilt sturen. Maar de taxi weigert daar dus aan mee te werken.

Ik kan me dat wel voorstellen, die taxi wil ook de garantie krijgen dat hij zijn geld krijgt.
Ik denk dat je het beste met je bewindvoerder kan gaan praten om te zorgen dat je geld voor de taxi krijgt.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Ik denk dat je bij de bewindvoerder weinig kans maakt. Die is bezig om je schulden af te lossen, wat waarschijnlijk al niet in zijn geheel gaat lukken.

Waarschijnlijk verwijst die door naar een behulpzame buurman. Dus begin daar eerst maar eens te vragen. Als die er niet is, en ook geen aardige oom, neef, nicht, dochter, en weet ik wat, en als ook de gemeente, de zorgverzekering en de UWV geen vergoeding willen geven, en alles staat ook nog zwart op wit op papier, dan kun je eens bij je bewindvoerder aankloppen met een iets reëlere kans dat je wat krijgt omdat je zoveel initiatief hebt getoond en er geen mogelijkheden zijn.

Eerder niet.

FHV

Ongelezen bericht door FHV »

Het kan ook om een beschermingsbewindvoerder gaan, hoeft niet altijd om schulden te gaan. Maar inderdaad logisch dat ze daar niet aan mee werken, zij willen zeker weten dat hun kosten betaald worden. Ook weer heel logisch.

Een taxi is een luxe vervoermiddel, wellicht kan je een goedkoper alternatief vinden.

troubleshooter

Ongelezen bericht door troubleshooter »

Met dit soort zaken moet u oppassen.Juist door het benutten van een Taxi omdat het toevallig nodig is en dan te denken dat het moet kunnen, het kan niet.Als u in de WSNP zit kunnen dit soort zaken aanleiding zijn tot beeindiging daarvan. Nooit iets bellen wat je niet kan betalen. Mijn cliente dienen eveneens voortijdig om extra financiele voorziening te verzoeken.

Gesloten