Ik heb ook nog nooit problemen gehad, zelfs geen terechten klachten van de passagiers.
Maar weet je wat het is?? ik behandel de mensen ook netjes en verwacht dezelfde behandeling terug...de praktijk leert wat anders.
Maar we vervoeren zeker wel 95% klanten die gewoon zo als jij en ik zijn, niks aan de hand.
Die overige 5% die doelbewust op treiteren of de zaak willen flessen uit zijn, vind ik het echt niet waard om eventjes ten overstaan van alles en iedereen de held te gaan uithangen.
Persoonlijk kan ik er wel drie tergelijktijdig eruit gooien als het moet (met mijn buschauffeurs voorkomen?, visite kaartje van het bedrijf...voel je h'm wat ik bedoel? toch geen goede reclame toch?) maar als er dan later via de gsm. 50 van die sociale makkers op mijn treedplankje staan, zul je merken dat de overige passagiers die het eerst zo goed vonden van die buschauffeur, opeens stekendblind en doof zijn geworden.
Nee, ik weet ook niet hoe die slagersmes daar in zijn borstkast komt roepen ze in koor tegen de politie.
Echt geloof me , ik ben een man uit de pratijk...je staat er altijd alleen voor, en onbewapend zittend.
Mijn vriendin heeft zelfs nachtmerries aan overgehouden toen ze eens op een late dienst met me meereed.
Voor mij was er niks aan de hand...dagelijkse kost, maar mijn vriendin is echt doodsbang voor het beroep wat ik doe.
Ken collega's die door een vuistslag-incident op het oog nu dubbel zien, en het beroep en vele andere dingen niet meer kunnen uitvoeren (dader nooit gepakt)...heb je het dan voor elkaar?.
Van de zij-lijn is het makkelijk praten, maar er reizen toevallig ook nog regelmatig moeders met kleine kinderen mee, moeten die dan maar getuigen zijn van agressie, omdat jullie graag willen zien hoe de chauffeur zich als pispaaltje opoffert
No Way!