LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Conexxion SNERT bedrijf!

Reis je vaak met het openbaar vervoer of taxi en heb je hierover een uitgesproken mening? Laat het ons hier weten.
Tiggie
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 feb 2007 19:17

Conexxion SNERT bedrijf!

Ongelezen bericht door Tiggie »

:x Conexxion ia echt een snert bedrijf!
mijn zoontje van negen heeft adhd en zit op de bascule in amsterdam dit is een speciale groep en school voor adhd/pddnos kinderen,conexxion verzorgt het veroer voor deze kinderen maar vraag niet hoe!
mijn zoontje hoor elke ochtend om 8 uur op gehaald te worden,dit loopt regelmatig uit tot 9/ kwart over 9 en niet alleen dat zelfs de ophaal tijden van 4 uur vanaf de bascule kunnen ze niet eens aan,ook hier ophaal tijden vanaf 5 uur of later en het is zelfs al voogekomen dan mijn zoontje pas om bij kwart voor zeven savonds thuiskwam!
als je hierover met conexxion belt om je klacht in te dienen krijg je alleen een brief thuis gestuurd en verder NIKS,niemand van de planning kan je te woord staan laat staan de bazen!,SCHANDALIG!.
vandaag moest ik toevallig mee ivm oudercursus in het zelfde gebouw en wat gebeurt er we zaten tussen een geestelijk minder vermogend patient en een zware kankerpatient, en daar moet en kind van 9 jaar tussen zitten? zelfs de leiding van de bascule vind dit bespottelijk!!
3 maal raden wat de telefoniste zei dat ik dit vertelde,ja mevrouw zo is de samenleving nu!!!! :roll: :roll: :roll:
wie heeft er nog meer van dit soort klachten over conexxion???

Maarten1234
Berichten: 1201
Lid geworden op: 07 sep 2006 04:52

Re: Conexxion SNERT bedrijf!

Ongelezen bericht door Maarten1234 »

Inhoudelijk ben ik er niet van plan op in te gaan.

Zelf ben ik werkzaam bij Connexxion. Ik wil hier alleen 1 punt duidelijk maken. Connexxion bestaat uit 3 takken. nl: Connexxion OV, Connexxion Taxi Service en Connexxion Tours.

Waar jij nu problemen mee hebt is Connexxion Taxi Service.

Ik weet binnen het OV is momenteel ook ernorm veel mis, maar daar wordt momenteel druk aan gewerkt.

Ik zeg eerlijk dit het hoort niet te kunnen en te mogen.

Je kunt ook een klacht tegen een klantenservice medewerker kenbaar maken hoor. Gewoon in dezelfde klachtenformulier vermelden of daar een aparte Klachtenbrief over schrijven en apart inzenden. Ook deze worden behandeld. Noteer daarom altijd de naam van de medewerker en datum, tijdstip. Op deze manier wordt de juiste persoon aangesproken.

Tiggie
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 feb 2007 19:17

Re: Conexxion SNERT bedrijf!

Ongelezen bericht door Tiggie »

:roll: volgens mij begrijp je het niet helemaal,niemand maar dan ook niemand behalve te telefoniste doet wat met die klacht en een excuses brieven kunnen we allemaal schrijven daar hoef je niet geleerd voor te zijn,en trouwens de klantvriendelijkheid laat ook te wensen over want er werd mij herhaaldelijk gezegd ja mevrouw hij is de enige niet en als ik dan vroeg ook van die leeftijd? dan werd er nee gezegd dus wat is nou krom en kortzichtig?...volgens mij heb je geen idee van hoe het er aan toe kan gaan met zon telefoniste.

Maarten1234
Berichten: 1201
Lid geworden op: 07 sep 2006 04:52

Re: Conexxion SNERT bedrijf!

Ongelezen bericht door Maarten1234 »

Ja hoor geloof mij nu maar ik weet het dondersgoed, maar wat ik al zei. Ik werk zelf bij Connexxion OV dus inhoudelijk ga ik niet in op hetgeen wat jij hier ventileert.

Tiggie
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 feb 2007 19:17

Re: Conexxion SNERT bedrijf!

Ongelezen bericht door Tiggie »

als je er inhoudelijk niet op in wil gaan dan hoef je dus ook helemaal niet te reageren want daar heb ik niks aan

Maarten1234
Berichten: 1201
Lid geworden op: 07 sep 2006 04:52

Re: Conexxion SNERT bedrijf!

Ongelezen bericht door Maarten1234 »

Het is niet mijn taak om er inhoudelijk op in te gaan. Daar is de klantenservice Connexxion Taxi voor. Hoe jij het stelt is alsof HEEL Connexxion een snertbedrijf is. Ik corrigeer jou hier alleen door te zeggen dat jij problemen hebt met Connexxion Taxi Service en niet met de overige 2 onderdelen. Connexxion is een holding en daar valt enorm veel onder zoals Taxi, Tours en met name OV.

Voor de rest zul je hier niet vinden wat je zoekt.

In elk geval succes.

Tiggie
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 feb 2007 19:17

Re: Conexxion SNERT bedrijf!

Ongelezen bericht door Tiggie »

*zucht* ik denk dat de mensen die dit topic lezen het zelf ook wel in de gaten hebben dat het om 1 tak van het bedrijf gaat .... en het gaat mij om mensen die de zelfde klachten hebben als ik ,ik heb niks aan jouw ondanks dat je er werkt zeg je dus bespaar me je advies of wat je er ook denkt mee te zeggen want daar kom ik niet mee verder.
als je niks toe te voegen hebt laat dit topic dan voor wat het is..

tienepien
Berichten: 880
Lid geworden op: 31 aug 2005 22:23

Re: Conexxion SNERT bedrijf!

Ongelezen bericht door tienepien »

Nou zeg, een beetje aardiger mag wel hoor!

Maarten1234
Berichten: 1201
Lid geworden op: 07 sep 2006 04:52

Re: Conexxion SNERT bedrijf!

Ongelezen bericht door Maarten1234 »

Laat maar Tienepien. Ik ben het wel gewend. Dit hoor ik dagelijks.

Om je even uit de verdere waan te helpen Tiggie.... De mens ziet slechts een naam en meer niet. Kortzichtigheid wordt dat ook wel genoemd. Hoe het bedrijf verder in elkaar steekt intresseert hen niet. Hun zien een naam en pakken daardoor heel het bedrijf en dat is niet terecht. Daarom corrigeerde ik een beetje en meer niet. Voor de rest heb ik geen bijbedoelingen. Tuurlijk zullen er mensen zijn die ook hetzelfde hebben meegemaakt, maar dat heb je bij elk bedrijf daar ontkom je niet aan.

Nogmaals succes.

overwide_cor
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 nov 2005 15:44

Re: Conexxion SNERT bedrijf!

Ongelezen bericht door overwide_cor »

Maarten 1234. ik begrijp dat je hier niet inhoudelijk kan ingaan.
Want ze er bij Connexxion achterkomen wie je bent ,ben je je baan kwijt, zo simpel is dat daar. :idea: :evil:

pewi
Berichten: 679
Lid geworden op: 16 feb 2005 20:52

Re: Conexxion SNERT bedrijf!

Ongelezen bericht door pewi »

we zaten tussen een geestelijk minder vermogend patient en een zware kankerpatient, en daar moet en kind van 9 jaar tussen zitten? zelfs de leiding van de bascule vind dit bespottelijk!!
Jammer dat dit erbij staat. Deze groep mensen wil ook vervoerd worden en wil (net als jouw zoontje) niet in een hokje geplaatst worden.

pewi

Maarten1234
Berichten: 1201
Lid geworden op: 07 sep 2006 04:52

Re: Conexxion SNERT bedrijf!

Ongelezen bericht door Maarten1234 »

Overwidecor----

Mijn baan kwijt als ze er achter komen, valt wel mee. Ik geef geen negatief iets, maar ik kan er gewoon niet op ingaan omdat ik A niet weet wat er gebeurd is, B niet de werkelijke verhalen weerszijde ken en C omdat ik gewoon vind dat dit spijkers op laag water zoeken is.

Als zij weten wie ik ben dan kunnen zij mij hooguit vragen of ik het geweest ben. Meer kunnen zij niet.

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: Conexxion SNERT bedrijf!

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Maar..........

Het allergrootste probleem zit het in de aanbesteding van dat soort vervoer.
Daar word absoluut niet naar de kwaliteit gekeken maar naar de prijs.
Dat is bepalend.
Rolstoelbussen zonder deskundige chauffeurs, gemis aan vastzetmiddelen,teveel ritten gepland binnen een bepaalde tijd dat reëel haalbaar is voor de chauffeur (gevaarlijk voor chauffeur en passagier), vaste schoolroutes gaan combineren met zieken/gehandicaptenvervoer; kortom die misstanden waar toch eigenlijk het de kiezer van "een zorgzame samenleving van Balkenende" is geweest die dit door het kiezen voor 2 kabinetten Balkenende voor gekozen heeft.

Als oud taxichauffeur, bekend met schoolvervoer, vervoer personen met verstandelijke beperkingen, rolstoelvervoer en het taxivervoer erger ook ik mij ook dood aan die verloedering.

De allerlaatste gotspe wordt nu een verbod om ook de tijd niet meer te mogen gaan rekenen die een chauffeur moet wachten op zijn klant.
Want reken maar, dat wordt knokken!!
Alles is gerelateerd aan (arbeids)tijd en die dronken politicus, officier van justitie, hoofdcommissaris en de gewone man die lazerus is en zegt: "Chauffeur, even wachten". Dat moet die chauffeur gaan pikken?
Als enige in dit Europa waarbij de kosten in arbeidstijd wordt gerekend daar moet die nederlandse taxichauffeur van afzien?

Wel mensen, jullie hebben nu al problemen maar ik verzeker u, als u weer verkeerd kiest (nu provinciale staten) dan kan het nog weleens veel en veel slechter worden.
Dan vallen we weer terug in de 20-er jaren toen noodgedwongen die eerste Wet Autovervoer Personen moest worden ingevoerd.

Grootvader

Maarten1234
Berichten: 1201
Lid geworden op: 07 sep 2006 04:52

Re: Conexxion SNERT bedrijf!

Ongelezen bericht door Maarten1234 »

Er wordt bij een concessie gekeken naar: Prijs, Kwaliteit en Kredietwaardigheid. Het zogenaamde PKK. Prijs staat inderdaad als eerste, maar ook in deze moet u bij de gemeente zijn, want deze kiezen het vervoer in hun regio. Hun hebben een beperkt budget gekrgen vanuit Den Haag en daar moeten zij het mee doen. Het liefst minder.

Dus al met al moet je kijken naar Den Haag en dan om precies te zijn Minister van Verkeer en Waterstaat. Mevr. Peijs. De gene die dit verzonnen heeft zit lekker op pluche in Brussel. Ik noem hier dus Mevr. Maij-Wegge. Er moet daar gewoon een persoon met ballen komen die durft te zeggen dat het OV door het lopende beleid kapot gaat en dat daar geld bij moet ipv alleen maar af.

Tot nu toe hebben daar alleen maar zachte vrouwen met geen verstand gezeten. Allemaal blind en (donker)blond. 6 van de 10 vrouwen kunnen al niet eens rijden laat staan een departement runnen. Ze weten het altijd beter en kijk waar hun beleid telkens strandt. De HSL, de Betuwelijn, het Nederlands snelwegennet, de NS, Pro-rail en meer. Allemaal wat genomen vertraging opleverd en waar wij nu extra voor dokken en het leuke is: dalijk is het af en heb je er geen ruk aan. Voorbeeld Duitsland.. De Betuwelijn zou doorgetrokken worden tot in Duits Ruhrgebied. Hun zijn daar niet eens begonnen en zijn dat niet eens van plan. Dus weggegooid geld!!!!

Voorbeelden genoeg zou ik zeggen.

jeroentje271
Berichten: 585
Lid geworden op: 22 nov 2006 21:28

Re: Conexxion SNERT bedrijf!

Ongelezen bericht door jeroentje271 »

Als een bedrijf weet dat een bepaalde dienst voor en bepaald budget niet haalbaar is, dan moeten ze de aanbesteding boycotten.

Maarten1234
Berichten: 1201
Lid geworden op: 07 sep 2006 04:52

Re: Conexxion SNERT bedrijf!

Ongelezen bericht door Maarten1234 »

Boycotten heeft geen zin, want dan gaat een buitenlands bedrijf er met de aanbesteding vandoor. Het allerleukste van het verhaal is dat deze markt nu nog niet eens europees moet worden aanbesteedt. Nederland gooit zijn OV al op de markt terwijl anderen in andere landen deze nog gesloten houden. Wat er gebeurd laat echt niet te raden over, maar is duidelijk. Het Nederlandse OV verdwijnt en wordt net als andere bedrijven buitenlands. Op deze manier behoeven zij geen subsidies meer te geven en besparen zij ook daar geld op.

Dit wordt doelbewust gedaan.

kampvuur
Berichten: 243
Lid geworden op: 09 apr 2006 13:29

Re: Conexxion SNERT bedrijf!

Ongelezen bericht door kampvuur »

Ben benieuwd of ze deze kabinet weer zo'n 'haaienbaai' een zelfingenomen Heks...euh een vrouwelijke Minister op deze post gaan zetten.
Ze leren het ook nooit, en volgens mij ook doelbewust gedaan, dit om haar andere voorgangsters nog te overtroeven. (om van het O.V af te komen)

Ja vooral die Maij Wegge is/was een hersenloze volksvertegerwoordiger , deze trendsetter huilde bijna tranen met tuiten toen ze naar haar onverdiensten het veld moest ruimen.
Niet van wege haar baan...dat werd wel goed geregeld onderling (handjeklap) ....ga maar uitrusten op het pluche in Brussel.
Maar ze vond het hééél erg verschrikkelijk dat ze nu ook haar dienstauto met chauffeur moest inleveren.
Een van haar naaste mederwerker durfte nog wel anoniem te zeggen over haar, "Het is een zege voor Nederland dat ze vertrekt, maar een ramp voor Brussel"

Nu is ze inmiddels opgeklommen tot Commisaris der Koningin van Brabant + auto met chauffeur! + onkosten en nog een kleine 10.000 euro maandelijks.
Maar dat is niet genoeg, alsof zij wel boven de wet mag leven heeft ze verschillende niet genoemde (9 stuks) bijbaantjes (gehad).
Bij de ING een snabbelaar van 1666 euro per dag hoefde maar 1 keer per maand, maar toch effen jaarlijks 20 mile harken.
Hoezo belangverstrengelingen??
Hoezo politieke corruptie?? er is maar 1 wet in het politiekspel, de gevestige ELITE kunnen nooit verliezen.
Politici die bepaalde zaken aan de kaakstellen of de klokkenluiders worden uit het spel gewipt.

Dus even nog afwachten of er nu wel eindelijk eens een echte kerel met verstand en feeling op de post Verkeer & Waterstaat komt.

Maarten1234
Berichten: 1201
Lid geworden op: 07 sep 2006 04:52

Re: Conexxion SNERT bedrijf!

Ongelezen bericht door Maarten1234 »

Welnee joh. Ik ben de pessimist zelve en vermoed dat Peijs weer verder mag spelen op haar huidige post.

Daar in Den Haag hebben ze zoiets van burgers...wat zijn dat.... OV wat is dat... kun je dat eten?????

Gewoon 1 grote bom op Den Haag gooien dan zijn we er gelijk vanaf.

Oeps nu moet ik gaan uitkijken, want nu zou ik mij weleens VERDACHT kunnen maken van het uidenken van een mogelijk TERRORISTISCHE AANSLAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jiping

Re: Conexxion SNERT bedrijf!

Ongelezen bericht door jiping »

Oeps nu moet ik gaan uitkijken, want nu zou ik mij weleens VERDACHT kunnen maken van het uidenken van een mogelijk TERRORISTISCHE AANSLAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dan kom je waarschijnlijk in aanmerking voor een studiefinanciëring Maarten.....

Maarten1234
Berichten: 1201
Lid geworden op: 07 sep 2006 04:52

Re: Conexxion SNERT bedrijf!

Ongelezen bericht door Maarten1234 »

Is dat zo 8)

Welke....???

Is er dan een studie:''Terrorist wordt je zo'' bij de LOI

Hihi. Nu heb ik het helemaal gedaan.....

Gesloten