duiner schreef:roko72 schreef:Men roept om dat uw trein wat later vertrekt, door vertraging van een andere trein.
er werd van alles en nog wat als reden omgeroepen, maar niet de waarheid !
Zo lijkt het dus , dat al die " vertragingen " nu een heel andere reden krijgen, vind u ook niet ?
Het wordt nu wat onbetrouwbaarder .
jammer
.
duiner schreef:in Amsterdam , hadden we vertraging op het station , reden werd gezegd , " bladeren of wat dan ook , "
maar wie zagen we gehaast rennen ?..
dat was onze machinist.. hij was gewoon te laat !
U zegt zelf al de reden die omgeroepen werd.
Wat is daar ongeloofwaardig aan?
Die machinist die uw trein moest rijden, kwam uit een andere trein.
Die trein was te laat door...(wat dan ook).
Dáárdoor vertrekt úw trein te laat............niks onbetrouwbaars aan.
Gewoon eerlijk, lijkt mij.
Met alle respect, maar ik vind u onbetrouwbaar worden.
U begint over het feit dat er te laat zou zijn omgeroepen.
Dat woord met een plausibele verklaring weerlegd.
Vervolgens begint u over vertraging, met als insinuatie dat de machinist te laat zou zijn.
Zoals eerder opgemerkt klopt uw waarneming, maar uw interpretatie niet.
Ook dat word weerlegt en vervolgens klopt er weer niets van het omroepbericht, en word de NS onbetrouwbaarder.
De denkwijze blijft hier "apart" te noemen.
Gr,
een machinist van NS