LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Fiets gestolen uit fietskluis -Waarom heet deze NSdienst zo?

Reis je vaak met het openbaar vervoer of taxi en heb je hierover een uitgesproken mening? Laat het ons hier weten.
jiping

Re: Fiets gestolen uit fietskluis -Waarom heet deze NSdienst zo?

Ongelezen bericht door jiping »

Ik heb meerdere keren gehoord dat deze manier van aansprakelijkheid ontkennen niet legaal is en dat ze juist wel aansprakelijk zijn omdat je er voor betaalt
Volgens mij is die wet gewoon precies zoals jij het zegt.
Je betaald hun voor een dienst die niet geleverd wordt, maar ja waarschijnlijk heb je dan vanwege "contractbreuk" recht op je geld terug en kun je dus een euro krijgen. :(
denk ik zo, zeker weten doe ik het niet

CJMeijer

Re: Fiets gestolen uit fietskluis -Waarom heet deze NSdienst zo?

Ongelezen bericht door CJMeijer »

ik weet niet of een bewaakte stalling wel zoveel oplost.
ik zet mijn fiets nu weer enige tijd in een dergelijk bewaakte stalling hier in Tilburg, maar de mensen die aar lopen op te controleren hebben me al in tijden niet meer gevraagd of ik wel mijn eigen fiets uit de catacomben trek.

De fietskluisen hier zijn ookal een keer doelwit geweest, als je ze optilt van de grond schijn je naar verluid deze gewoon in te kunnen, je hebt er wat zwaarder materieel voor nodig maar dan heb je waarschijnlijk, mocht het waar zijn, meerdere fietsen in 1x

[offtopic]
En die conducteurs tja die moeten hun werk eens gaan doen, helaas had jij er 1 die dat wel deed, maar over het algemeen zitten ze alleen in de eerste klas (waar ik ook zit) koffie te leuten of te kijken waar ze zoveel overstap hebben om dat te kunnen doen. En zitten er mensen in de 1e klas die daar bewust gaan zitten en een beetje lief zegge oh is dit geen 2e klas ? mogen ze gewoon naar de 2e klas lopen terwijl ze al kilometers in de 1e reizen waar ze eigenlijk gewoon voor zouden moeten bij betalen, want dat kost mij zitplek.
[/offtopic]

Gesloten