LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gedrag van Connexxion chauffeurs

Reis je vaak met het openbaar vervoer of taxi en heb je hierover een uitgesproken mening? Laat het ons hier weten.
GeertvW

Gedrag van Connexxion chauffeurs

Ongelezen bericht door GeertvW »

Dagelijks neem ik de bus van huis naar het station en terug. En er iets werkelijk iedere dag iets om over te klagen. En dan heb ik het niet eens over klantvriendelijkheid of service maar gewoon over verkeersveiligheid!

- Chauffeurs ‘ouwehoeren’ uren lang met hun collega’s of bekenden tijdens het rijden.
- Chauffeurs voeren privé telefoongesprekken tijden het rijden!
- Chauffeurs roken zelfs tijdens het rijden!
- In alle ophef vergeten ze soms bij een halte te stoppen om vlak daarna vol in de remmen te gaan.

Maar dat zijn slechts enkele voorbeelden.

En dan zouden wij, als klant, volgens de stikker de chauffeur tijdens het rijden niet mogen aanspreken!? Laat me niet lachen. Dagelijks zet ik mijn leven op het spel om door Connexxion op het station afgezet te worden. En daar vragen ze dan nog geld voor ook.

Ik vraag me nu af of Connexxion intern een soort controle heeft op haar chauffeurs. Zijn er naast rijvaardigheidtests ook controleurs in burger die steekproeven houden? En zo niet: zou dat nou niet een goed idee zijn voor de verkeerspolitie?

xx

Re: Gedrag van Connexxion chauffeurs

Ongelezen bericht door xx »

klopt.

Ik heb de navolgende feiten meegemaakt:

1) bijna aangereden toen ik voorrang had. De chauffeur had me niet gezien (VLISSINGEN).

2) op de fiets ging een bus in DOMBURG enkele centimeters achter me rijden.

3) klootzakken passeren je altijd op enkele centimeters als je op de fiets bent.

Radar
Site Admin
Berichten: 5519
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Gedrag van Connexxion chauffeurs

Ongelezen bericht door Radar »

Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten.

Met vriendelijke groet TROS Radar

Gesloten