Mensen leer nou eens begrip te tonen.
Ben zelf buschauffeur en soms gaat alles perfect...de tijdschema, super comfortabel rijstijl (is trouwens ook bus-afhankelijk) iedereen een zit plaats...aardige vriendelijke chauffeur, dus geen reden tot klagen.
Zit je zomaar in het hokje van "uitslover", streber ect.
Een rit later alles gaat nog steeds zoals ik het wil.. maar nee hoor ben te vroeg (ook al is dat NIET waar), 1 halte later weer....te laat! (hoe kan dat nou?)
De relatieve waarheid is wat de mensen er zelf van maken...je gaat als een zwevend tapijt over de drempels, plotseling een kuiltje in de weg... wordt aangezien als stoep-randje (ook al is die in velde en wegen niet te bekennen)
![Smile :-)](./../images/smilies/icon_smile.gif)
Goed..we krijgen wegwerkzaamheden 30 kilometerzone...nou, nou, waarom schakeld die chauffeur niet op???( is automatische transmissie) om die paar minuten weer goed te maken even wat snelheid verhogen..kijk dan, begin ie opeens weer te scheuren!!!
Vervolgens zenuwachtige kopjes...wanneer gaat die chauffeur eens rijden, hij zit alleen maar te ouwe-ho~eren bij de haltes (terwijl je druk bezig bent dingen opzoeken voor een vragende klant)
Opeens een hoop getoeter achter van een automobilist...rijden kl**tzak.
Wanneer doe je het dan goed...nooit.
De individu heeft zijn eigen maatstaf en die is het enigste wat (voor hem/haar) telt.
Al leg je het duizend keer uit...de individu wijkt niet van zijn zelfingenomen waarheid af!
Maarten ...ik bewonder trouwens jou engelen geduld op deze forum om te vechten tegen de bierkaai
Ik heb daar geen zin meer in....laat ze maar denken wat ze willen.