| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ik heb het helemaal gehad met syntus!
-
manondoris
ik heb het helemaal gehad met syntus!
de lijn arnhem - winterswijk is een groot drama!!!! nu zit mijn kind alweer vanaf half 4 vanmiddag op een trein te wachten,bussen zijn er nog niet en dat na 2 uur!!!! ze zit nog op het station te wachten .er is alltijd wat op deze lijn ,ze beloven al jaren beterschap maar er gebeurd in mijn ogen niks ! SYNTUS ik krijg wat van jullie 
-
manondoris
Re: ik heb het helemaal gehad met syntus!
6 uur en daar is ze ! wel met de bus want de treinen rijden nog niet 
Sja groot is relatief.Jolijn schreef:http://www.syntus.nl/default.aspx
Op de site staat dat er geen (grote) verstoringen zijn ?!
-
manondoris
klopt maar als je storingen op traject winterswijk- arnhem intoetst dan staat er ,sein en wisselstoring vertraging 60 min (amehoelala) en dat het om half 7 opgelost moet zijn . nogmaals amehoelale 
kan syntus niets aan doen, het spoornet is van prorail...
-
manondoris
je hebt gelijk ,prorail en syntus en ik heb het met alle 2 gehad. vandaag een stuk in de gelderlander dat de reiziger zelf meewerken aan de vertragingen ! bijv omdat een moeder met kinderwagen te veel tijd neemt om met kind en kinderwagen in te stappenthecure schreef:kan syntus niets aan doen, het spoornet is van prorail...
Hahaha tjah iemand moet de schuld krijgen he, zijn het niet de blaadjes die de schuld krijgen dan is het de vorst, is het geen vorst dan is het een moeder met kinderwagen.manondoris schreef: je hebt gelijk ,prorail en syntus en ik heb het met alle 2 gehad. vandaag een stuk in de gelderlander dat de reiziger zelf meewerken aan de vertragingen ! bijv omdat een moeder met kinderwagen te veel tijd neemt om met kind en kinderwagen in te stappenyear right !
Iedereen en alles is schuld behalve hun zelf.
-
manondoris
en ja hoor vanmiddag weer lange vertragingen ,dit keer door een defecte trein . nou toch fijn dat er geen moeder met kinderwagen de schuld kreeg 
Als er eens uitval is rondom Utrecht of Amsterdam is het paniek in het hele land, 't komt op alle journaals, verantwoordelijke ministers worden op het matje geroepen etc.
Wekelijks (soms dagelijks) uitval op andere lijnen doet er niet toe.
Alsof daar geen mensen zijn die te laat op werk, school, Schiphol, sollicitatie e.d. komen..
Wekelijks (soms dagelijks) uitval op andere lijnen doet er niet toe.
Alsof daar geen mensen zijn die te laat op werk, school, Schiphol, sollicitatie e.d. komen..
-
manondoris
ach ja jolijn ! die mensen in de achterhoek zijn niet zo belangrijk als de mensen uit het westen 
-
manondoris
ik lees net in de gelderlander dat deze lijn de 1na slechtste is van nederland en jawel vorig jaar nog de slechste !
Is er in ieder geval vooruitgang(als die rijdtmanondoris schreef:ik lees net in de gelderlander dat deze lijn de 1na slechtste is van nederland en jawel vorig jaar nog de slechste !
En je kan het ook op de positieve manier zien. Het kan erger.
-
manondoris
ja en erger is de lijn zwolle-emmen 
Klopt!!thecure schreef:kan syntus niets aan doen, het spoornet is van prorail...
Maar als een baanvak is ingericht voor 'slechts' 2 treinen per uur, en de vervoerder wil er dan toch 4 tot 6 laten rijden in het zelfde uur.....................is dat dan het probleem van ProRail?
Toen NS er nog reed was het ook wel eens wat....................maar niet zo vaak als dat het nu het geval is.