LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kaartje balie

Reis je vaak met het openbaar vervoer of taxi en heb je hierover een uitgesproken mening? Laat het ons hier weten.
WINGERD

kaartje balie

Ongelezen bericht door WINGERD »

Ja en nou gaat het toch door straks?? :cry: geen kaatjes meer aan de balie en duurder, strippen kaarten ook al niet,waar gaat dat heen vooral voor bejaarden mensen en invalide,
Of zoals ik met de kortingskaarten die je bij SUPER DE BOER krijgt waarde 7,50 per stuk en deze wissel ik vaker in reis je goedkoop :x
Deze kun dus straks niet meer sparen om goedkoop te reizen wat je kunt ze niet inwisslen aan de balie :?:

Gast

Re: kaartje balie

Ongelezen bericht door Gast »

Ja, als iedereen 4x hetzelfde achter elkaar zegt, moet men 4x reageren, en dat maakt dat alles duurder wordt.
:lol:

Simon

Ongelezen bericht door Simon »

Wingerd,

ik weet ook niet waar het heen moet. € 0,50 toeslag betalen voor een kaartje aan de balie lijkt wel geldklopperij, maar als je het van de andere kant bekijkt:
- Bij de banken kun je ook niet meer aan de balie terecht;
- Op veel kleinere stations zijn de loketten al weg;
- het personenvervoer van de NS is zwaar verliesgevend;
- ouderen en gehandicapten kunnen zonder toeslag aan de balie terecht
- Het NS personeel kan nu op de stations worden ingezet om reizigers
te helpen, bij bijvoorbeeld een flinke vertraging
- Strippenkaarten zijn nog gewoon te koop, alleen nu bij de Kiosk
- door een kleine balietoeslag in te voeren hoeven de prijzen van de kaartjes voor iedereen die wel van de automaat gebruik maakt niet te veel te stijgen.

WINGERD

Ongelezen bericht door WINGERD »

Ja sorry foutje ben niet zo,n goede computer freak

Gast

Ja en nou gaat het toch door straks?? geen kaatjes meer aan de balie en duurder, strippen kaarten ook al niet,waar gaat dat heen vooral voor bejaarden mensen en invalide,
An de bejaarden en invaliden is gedacht: zij hoeven geen verhoging te betalen.

Een transactie cash kost de NS 35 cent per transactie, aan de automaat per giropas 12 cent. Die extra kosten mogen heus wel door de veroorzakers zelf betaald worden!

eva1

Ongelezen bericht door eva1 »

idd bejaarden en gehandicapten kunnen gewoon GRATIS bijd e bali. En voor de andere mensen. Het atomaat werkt erg snel een makkelijk dus wat is het probleem?!!!

Gast

ff rekenen voor gast van 4 juni

35 cent - 12 cent is 50 cent

goh klink logisch die rekenmethode van de NS

en straks als je collega's aan de bali ontslagen zijn omdat ze geen werk meer hebben, ben je ook blij????????

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Tomke

Ongelezen bericht door Tomke »

leuk Gast,

Maar volgens de NS zullen deze mensen elders in het bedrijf worden ingezet. Zodat ze geen enkele reizen van € 1,70 meer hoeven te verkopen, maar iemand fatsoenlijk te woord kunnen staan bij een grote vertraging.
En ik denk niet dat de vakbonden zomaar akkoord zullen gaan met al het personeel op straat....

als Belg ben ik beter op de hoogte dan jullie Nederlanders...

Gast

In mijn geval komt het wel mooi uit..

Omdat ik nu buiten een kaartje koop .. betekend dat ik niet meer door het winkeltje ( wizzle ofzo ) hoeft te lopen wat weer betekend dat ik die tijdschriften, snoep koek en andere frutseldingen niet zie, en dus ook niet in de verleiding kom om die ( veel te dure ) dingen te kopen :wink: :D

zullen ze vanzelf merken.. want ik weet zeker dat er veel meer mensen zijn die inpuls aankopen doen op zo'n moment

word trouwens tijd dat er echte concurentie voor de ns komt..

Gesloten