AH had een NS dagkaart aanbieding die nog een paar weken loopt. Ik volg de stappen op om mijn coupon code via NS software om te zetten in een NS coupon code. Belachelijk stappenplan natuurlijk, maar ja ... Je zit er als klant aan vast. Dat gaat nog goed.
Vervolgens alle gegevens ingevuld en dan gaat het mis: er "landt" niets in mijn winkelwagen en het "betalingsproces" wordt afgebroken.
Vervolgens de melding dat ik contact op moet nemen met NS klantenservice .... TEGEN BETALING NATUURLIJK!
Maar .... het is zondag ... en dan is NS Klantenservice niet te bereiken!!!
Dit is pure diefstal: wel de 17 Euro cashen en als het mis gaat de klant nog laten betalen voor een oplossing!
Niet de eerste keer dat ik hier tegenaan loop: vorig jaar liep het mis en bleef de software hangen op Adobe en het printproces. Klantenservice met veel, veel moeite te pakken gekregen. Ja - ze konden zien dat er wat fout was gegaan (!) maar he... je moet ook de software versie 1.1 gebruiken en niet de versie 11 of 12 van de software, waar de rest van de wereld inmiddels op zat - behalve de NS. Het was dus mijn fout en toedeloe: NS had het geld gecasht en ik kon fluiten naar de dagkaart!
Ik verwacht nu dat NS zich er natuurlijk weer vanaf gaat maken met een *** smoes.
Email gestuurd - met veel moeite want je moet dit doen via de "virtuele" assistente waar je geen R**T aan hebt. Bovendien eist het proces dat je alle, alle, alle persoonlijke gegevens invult.
Terwijl NS die gewoon allang heeft, want die waren nodig om de E ticket aan te vragen. Het liep fout bij de verdere verwerking! Hoe zit dat met de privacy van klant gegevens NS?
Nou ja ... Ik zet het probleem lekker gewoon op alle Nederlandse en Internationale consumentensites en ... ik blog voor internationale sites. Dat wordt weer een leuke reclame voor NS - wereldwijd.
Wanneer gaat Radar NS aanpakken op het cashen van geld voor telefonisch klantencontact voor het krijgen van een oplossing en restitutie van geld waar de klant recht op heeft?
Wie heeft er soortgelijke ervaringen?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] NS E tickets en NS klantenservice
Re: NS E tickets en NS klantenservice
NS heeft voor mij allang afgedaan voor bijv. zakelijke reizen. Ik vlieg tegenwoordig zelfs weer naar Brussel en Parijs simpelweg omdat de boekingsmodule van NS Hispeed en/of Thalys het af laat weten. Probeer al helemaal niet met AMEX te betalen want dat kent de NS gewoonweg niet. Instapkaart afdrukken? Niet dus. 24/7 Helpdesk of boekingsservice? Forget it. Thalys met pech? Jij met pech want er zijn géén reserves en de volgende is al volgeboekt.
NS? Nee, laat u maar...
NS? Nee, laat u maar...