LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] NS "klantenservice" ELLENDE!!!

Reis je vaak met het openbaar vervoer of taxi en heb je hierover een uitgesproken mening? Laat het ons hier weten.
yesitismoi
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 okt 2008 11:19

NS "klantenservice" ELLENDE!!!

Ongelezen bericht door yesitismoi »

Ik ben het helemaal zat, wat een stelletje ****** :evil: bij de NS. Ze zijn niet alleen ontzettend slecht in het op tijd (of uberhaupt) vervoeren van hun klanten maar de "klantenservice" is helemaal abominabel.

Ik zal kort trachten uit te leggen wat hier het geval is.

Enkele jaren geleden heb ik een voordeelurenkaart gehad en inmiddels kon ik er wel weer eentje gebruiken dus heb ik in november een nieuwe aangevraagd en betaald bij het loket in Almere.

Je krijgt dan een tijdelijke kaart mee en er werd mij verteld dat het echt drie maanden kan duren voordat ik de def kaart zou ontvangen. Wat bleek.. na drie maanden nog geen kaart.

Ik naar het loket (toevallig in Amsterdam). Een totaal ongeinteresseerde mevrouw keek langdurig in het systeem. Haar antwoord; 'het is gewoon afgehandeld in het syteem'. Ja, zei ik, maar ik heb de kaart nog niet ontvangen... Weer keek ze langdurig naar het scherm: 'het is gewoon afgehandeld in het systeem'. En weer moest ik herhalen dat ik de kaart nog niet had ontvangen. Nadat dit een aantal keer over en weer ging, ging ze haar manlijke collega halen.
Deze meneer vertelde mij dat de 'voordeeluren' op mijn oude kaart waren bijgeschreven. (HUH!!?? Ik HEB helemaal geen oude kaart meer, ja jaaaaren geleden!!) Nee, zei hij op belerende toon, 9 maanden geleden had ik nog een voordeelurenkaart. HUH!!?? Ik weet van niks!! Meneer had geen geduld. Ik kon voor Euro 11,- een duplicaat kopen of ik moest gewoon de volle pond betalen. DUWATTUH!!?? Jullie fout(-en) en ik mag betalen?! Ammehoela. Hij draait zich om loopt weg en zegt 'ik ben hier klaar mee'. Ik kon de boom in maar kreeg nog wel het dure 0900 nr mee, en ik moest maar met klantenservice bellen. :evil:

Inmiddels boos geworden belde ik de klantenservice. Zij zei me dat het abonnement op mijn oude kaart was bijgeschreven (AAAAAAAAAAH ik HEB allang geen oude kaart meer!!!! ) MAARRR ze zei dat ze me aan de balie een tijdelijke verlenging hadden moeten geven (zucht....) en ze zou me een nieuwe kaart toesturen. Dit kon 2 weken duren. Op mijn vraag wat ik dan moest doen in de tussenliggende periode zei ze dat ik maar gewoon het volle pond moest betalen en achteraf moest declareren! Uiteraard was ik het hier niet mee eens, en ze verzuchtte geirriteerd; 'vanaf deze plek kan ik niets meer voor u doen'.

Ja daaag! Zo makkelijk komen ze niet van me af! Hierop ben ik uitgestapt bij Almere CS en het hele verhaal opnieuw gedaan. Waarbij ik direct al aangaf dat ik GEEN oude kaart meer had en een tijdelijke verlenging wilde. Ja maar dat ging zo maar niet!! Ik moest later terugkomen want dan was er een collega die 'wat handiger was met het systeem'. Omdat ik geen tijd had om anderhalf uur later weer terug te komen vroeg ik of ze me misschien kon bellen. Vooruit, ze zou het vragen aan die collega, maar als die me niet wilde bellen dan zou zij mij weer terugbellen om te vertellen dat haar collega niet wilde bellen (zucht...) Op mijn vraag wie mij ging bellen werd gezegd: 'wij mogen geen namen geven en aan een personeelsnr heeft u toch niks'. (ZUCHT!!!)

In elk geval... werd ik uiteindelijk wel gebeld door 'de collega' en zij vertelde me dat ik de volgende dag de tijdelijke verlenging kon ophalen. HALLELUJA!!

Vervolgens kreeg ik vrij snel de definitieve kaart binnen.... HOERAAA!! (In de tussentijd had ik een klachtenbrief geschreven die net de deur uit ging terwijl de kaart binnen kwam...)

MAAARRRR wat schetst mijn verbazing!!??? Ze hebben gewoon doodleuk zonder enige toestemming Euro 11,- van mijn rekening afgeschreven!!?? !@!#@$@%$@%#%#^#^@@ :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: Storneren lukt op de een of andere manier even niet bij de ING :?: :?:

Hoe krijgt een bedrijf het voor elkaar om ZO slecht met hun klanten om te springen... Ik heb nog geen antwoord op mijn brief (maar daar verwacht ik ook niet al teveel van) en nu moet ik weeeeer gaan klagen terwijl dat duidelijk geen enkele zin heeft bij dit vreselijke bedrijf......

Pfffff.... ik probeer later het bedrag maar weer een keer te storneren en ik ga ook maar weeeeeer een brief schrijven............... WAT EEN ZOOITJE DAAR!!!! :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: Nederlandse Spoorwegen?? Nederland moet zich schamen.

postman
Berichten: 14
Lid geworden op: 12 nov 2006 16:09

Re: NS "klantenservice" ELLENDE!!!

Ongelezen bericht door postman »

Ik weet niet of je ook eerder EVA als spreekbuis heb gehad. Wat een onzin! Ze vraagt je van alles en tot de meest onzinnige vraag " of ze dit aan Klantenservice moet doorgeven" . Ik heb mijn buik vol van de NS. Ik ga mijn voordeeluren abonnement opzeggen.

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: NS "klantenservice" ELLENDE!!!

Ongelezen bericht door dhc »

postman schreef:Ik weet niet of je ook eerder EVA als spreekbuis heb gehad. Wat een onzin! Ze vraagt je van alles en tot de meest onzinnige vraag " of ze dit aan Klantenservice moet doorgeven" . Ik heb mijn buik vol van de NS. Ik ga mijn voordeeluren abonnement opzeggen.

Fijn...reageren op een twee jaar oud topic....

Gesloten