LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Openbaar vervoer

Reis je vaak met het openbaar vervoer of taxi en heb je hierover een uitgesproken mening? Laat het ons hier weten.
Bertaw

Openbaar vervoer

Ongelezen bericht door Bertaw »

Wie kan mij informeren over de wettelijke vorwaarden waaraan openbaar vervoer moet voldoen. Mobiliteit is een grondrecht maar hoe moet dat gelezen worden in relatie tot openbaar vervoer. OV-bedrijven proberen de service steeds verder af te knijpen en ik wil juist weten op welk moment ik ze een halt kan toe roepen.

Simon

Re: Openbaar vervoer

Ongelezen bericht door Simon »

De NS is daar beter in. Die roepen zichzelf een halt toe bij de stations.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Moet je niet bij de openbaarvervoersbedrijven zijn maar bij de regering die telkens de kraan verder dicht draait.
de bedrijven worden gedwongen door de minister in dit geval Peijs.

Gast

Mobiliteit is een grondrecht
O? Leg eens uit. Waar heb je dat recht gevonden? In de grondwet? In het Europees verdrag voor de rechten van de mens?

Gast

Betaw over de grondwet gesproken, wordt eerst maar eens goed wakker.
Je zit te ijlen :!: :!: :evil:

Achmed

Ongelezen bericht door Achmed »

Regels, die worden gemaakt door witte boorden......en de rest moet zich hier maar aan houden :(

mini

Ongelezen bericht door mini »

De vervoersvoorwaarden staan vermeld in art.70 t/m 74 van de wet op het personenvervoer.

Groetjes MINI

mini

Ongelezen bericht door mini »

Hierin staan de rechten en plichten van de vervoerder en de passagier omschreven, dit bedoelde je toch ?

Groetjes van MINI

Gesloten