wie kan mij helpen????
ik ben in het bezit van een persoonlijke ov-chipkaart en 2 jaar geleden heb ik daar een 'altijd voordeel' abonnement op gezet. nu reis ik inmiddels niet meer met het ov, maar kom nu niet meer van dat abonnement af.
ik heb al telefonisch contact gehad en een brief gestuurd naar de klantenservice van 't ov. telefonisch werd mij verteld dat ik het abonnement kon opzeggen bij het ov-loket in de buurt. bij dit loket werd mij verteld dat opzeggen via het ov bedrijf moest. daarom een brief gestuurd (3 weken geleden) maar nog steeds geen antwoord op gehad.
wie kan mij helpen?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] opzeggen altijd voordeel abonnement ov chipkaart
-
- Contacteer:
Re: opzeggen altijd voordeel abonnement ov chipkaart
@ Siem,
probeer daar waar je het destijds hebt afgesloten op te zeggen.
Indien dat per post moet, verzend dan aangetekend (voor track& trace - post die ze niet uitkomt (weglopende klant) komt vaak spontaan niet aan bij Nederlandse bedrijven).
Geef in die brief (of een fax) aan dat je meerdere malen hebt geprobeerd op te zeggen, maar dat men tot op heden in gebreke is gebleven met antwoorden en bevestigen.
probeer daar waar je het destijds hebt afgesloten op te zeggen.
Indien dat per post moet, verzend dan aangetekend (voor track& trace - post die ze niet uitkomt (weglopende klant) komt vaak spontaan niet aan bij Nederlandse bedrijven).
Geef in die brief (of een fax) aan dat je meerdere malen hebt geprobeerd op te zeggen, maar dat men tot op heden in gebreke is gebleven met antwoorden en bevestigen.