LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] OV chipkaart

Reis je vaak met het openbaar vervoer of taxi en heb je hierover een uitgesproken mening? Laat het ons hier weten.
nessyb

OV chipkaart

Ongelezen bericht door nessyb »

Ik kan niet inchecken in geen enkele bus, na controle bij NS loket en Arriva servicebalie is mijn kaart niet defect en zowel arriva als ov chip adviseren hem op te sturen want er is iets mis met mijn kaart terwijl de kaart afgelezen kan worden. Hoe zit het met de betrouwbaarheid van de incheck machines in de bus moet het echt alleen maar aan mijn kaart te liggen?
Vriendelijke groet Vanessa Bijleveld

sjohie

Re: OV chipkaart

Ongelezen bericht door sjohie »

nessyb schreef:Ik kan niet inchecken in geen enkele bus, na controle bij NS loket en Arriva servicebalie is mijn kaart niet defect en zowel arriva als ov chip adviseren hem op te sturen want er is iets mis met mijn kaart terwijl de kaart afgelezen kan worden. Hoe zit het met de betrouwbaarheid van de incheck machines in de bus moet het echt alleen maar aan mijn kaart te liggen?
Vriendelijke groet Vanessa Bijleveld
Het enige wat je nu hebt uitgesloten, zijn de machines bij de service balies van Arriva en de NS. Dat de kaart daar werkt, en niet bij die in de bus, wat een ander model lezer is, zegt inderdaad niet alles. Zo is er bij mijn AH 1 betaalautomaat van de 9, die mijn verder prima functionerende pinpas niet wil slikken. :wink:

nessyb

Ongelezen bericht door nessyb »

Maar wat moet ik nou doen? Opsturen de niet kapotte kaart.

rozemarijntje

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Geloof dat het pbrosman is( sorry als ik de verkeerde naam noem?) die Altijd de tip geeft zeggen dat je hem verloren bent,schijnt goedkoper te zijn? En gaat sneller,misschien reageerd hij nog...

Wacht ff af...

Gesloten