| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] pas werkt niet
-
Maarten Knuivers
pas werkt niet
Mij dochters persoonlijke pas is op internet klaargemaakt voor daluren en wordt voortaan automatisch geladen.
Ik heb alles gedaan wat gevraagd werd op internet.
Mijn dochter komt in de bus en de pas werkt niet meer (heeft voorheen wel gewerkt). De chauffeur geeft haar als alternatief dat ze kan betalen (3 euro), daarnaast dien ze de pas aan te bieden bij het servicepunt (op station).
Hier wordt geconstateerd dat de pas defect is en de procedure om te repareren verteld. De wijziging daluren en automatsch opladen heb ik aan de medewwerker verteld. Het te gebruiken formulier met het het pasje is verstuurd.
Een dag later komt bericht van Connexion dat de daluren automatisch opladen doorgevoerd is, de pas dient wel opnieuw geactiveerd te worden.
DIT (alleen activeren is voldoende) KUNNEN ZE NIET ZIEN OP HET SERVICEPUNT !!! Nu is het afwachten hoe lang de pas wegblijft. Ik schrijf dit omdat ik er van overtuigd ben dat ik niet de enige ben die dit overkomt.
Ik heb alles gedaan wat gevraagd werd op internet.
Mijn dochter komt in de bus en de pas werkt niet meer (heeft voorheen wel gewerkt). De chauffeur geeft haar als alternatief dat ze kan betalen (3 euro), daarnaast dien ze de pas aan te bieden bij het servicepunt (op station).
Hier wordt geconstateerd dat de pas defect is en de procedure om te repareren verteld. De wijziging daluren en automatsch opladen heb ik aan de medewwerker verteld. Het te gebruiken formulier met het het pasje is verstuurd.
Een dag later komt bericht van Connexion dat de daluren automatisch opladen doorgevoerd is, de pas dient wel opnieuw geactiveerd te worden.
DIT (alleen activeren is voldoende) KUNNEN ZE NIET ZIEN OP HET SERVICEPUNT !!! Nu is het afwachten hoe lang de pas wegblijft. Ik schrijf dit omdat ik er van overtuigd ben dat ik niet de enige ben die dit overkomt.
Re: pas werkt niet
Ik snap de opties niet.
?Internet is niet duidelijk
Het grootste deel van de oplaadpunten zijn automaten dus hoe moeten die helpen?Bij het oplaadpunt kunnen ze niet direkt helpen
Dat zou inderdaad zo maar kunnen, omdat het meestal het service punt van het OV bedrijf is en die verwijst naar de OV Chipkaart BV die weer verwijst naar .........Het servicepunt kan mij niet direkt helpen
Dat snap ik maar al te goed, want U bent inderdaad niet de enige. Zolang als het goed gaat, geen probleem, maar als het eenmaal fout gaat komt het ook niet meer goed.....Ik schrijf dit omdat ik er van overtuigd ben dat ik niet de enige ben die dit overkomt.
Re: pas werkt niet
Dus je hebt het formulier met pasje opgestuurd.Nu is het afwachten hoe lang de pas wegblijft. Ik schrijf dit omdat ik er van overtuigd ben dat ik niet de enige ben die dit overkomt.
Tot je een nieuw pasje krijgt reken tussen de drie a`vijf weken.
Maar vergeet daarna niet, weer de € 7,50 voor het nieuwe pasje over te maken, want dat moet je betalen.
Dit is de procedure, en je kan er niets aan veranderen.