Op vrijdag 27 april 2012 om 7.37 kwam mijn bus (lijn 65) niet opdagen bij mijn halte in Engelen. Ik was ruim op tijd en kan altijd de halte van de verte controleren ofdat de bus er al was geweest. Er stond nog een jongen bij mij die niet precies wist hoe laat de bus vertrok en wachtte dus al rond de 20 minuten op de bus. Wij wachtte dus en concludeerde dat de bus gewoon niet was geweest en namen de bus een half uur later.
Op de terugweg heb ik normaal de sprinter en kan makkelijk mijn overstap nemen met mijn bus op 's-Hertogenbosch (staat ook op 9292ov), maar de bus was er op dezelfde dag OOK niet. Waarschijnlijk is hij te vroeg vertrokken, waardoor ik dus 1 uur moest wachten op de volgende bus!! Het was al na 6 uur dus dan rijdt mijn bus maar om het uur, wat ik trouwens ook belachelijk vind. In het uur dat ik dus over had, besloot ik maar naar de Arriva klantenservice balie te gaan. Dit was ook al een puinhoop, er werd me verteld dat de klachtenformulieren op waren (blijkbaar hebben ze of veel klachten of willen ze het gewoon niet weten) en dan moest ik maar via internet het klachten formulier invullen. Na 1,5 uur vertraging te hebben gehad kon dat er ook nog wel even bij!
Naja eindelijk thuis en ik heb 2 klachtenformulieren opgestuurd van de bus in de ochtend en de bus in de avond. Het antwoord luidde dat de bus in de avond 1 minuut te vroeg was vertrokken. Dit kan misschien kloppen, maar vanwege het volgende twijfel ik aan hun geloofwaardigheid en vertrouw ik hun niet meer.
De bus in de ochtend had lekker WEL heeft gereden volgens Arriva! Dat terwijl ik erbij had gezegd dat er een jongen al 20 minuten aan het wachten was en ik ruim op tijd was. Ik had bovendien zicht op de halte van een verre afstand en kon dus bevestigen dat de bus niet volgens Arriva 38 seconden te vroeg was vertrokken!!
Het lijkt hier net een rechtzaak! Dat is toch belachelijk?! Ik ga toch niet voor mijn plezier 30 minuten staan wachten op de volgende bus en dan wil Arriva leugenachtig zeggen dat de bus wel is geweest, terwijl ik er zelf bij was en zij niet! Of die chauffeur heeft iets gedaan, ik weet het niet. Ik vraag nog niet eens geld terug en nog wordt mijn klacht niet serieus genomen. Blijkbaar geeft Arriva niks om hun klanten. Ik voel me hier zo machteloos en bedrogen! Ik weet niet goed hoe ik hier mee om moet gaan op deze manier...
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Slechte service Arriva
Re: Slechte service Arriva
Verhuizen? De fiets pakken? Een auto kopen? Een motorfiets nemen? Een andere werkgever zoeken dichterbij huis?Ik weet niet goed hoe ik hier mee om moet gaan op deze manier...
Niet erg van toepassing aangezien ik student ben.
En ik bedoelde meer de klachtenprocedure van arriva is slecht door gwn te liegen over feiten en je wordt weggestuurd met een smoes.
De oplossing zou niet moeten zijn dat je het maar moet ontwijken, NEE er moet iets aan het probleem worden gedaan! Gwn erkennen dat de bus niet is geweest zou al genoeg zijn en een excuus voor het ongemak. Of is dat te veel gevraagd?
Of is hier geen logisch denkend mens meer?
En ik bedoelde meer de klachtenprocedure van arriva is slecht door gwn te liegen over feiten en je wordt weggestuurd met een smoes.
De oplossing zou niet moeten zijn dat je het maar moet ontwijken, NEE er moet iets aan het probleem worden gedaan! Gwn erkennen dat de bus niet is geweest zou al genoeg zijn en een excuus voor het ongemak. Of is dat te veel gevraagd?
Of is hier geen logisch denkend mens meer?
Goh, weer een klacht over liegende werknemers. Als je alle klachten op dit forum optelt moet de conclusie zijn dat iedereen, dus ook de mensen op dit forum, liegen tijdens het werk.