LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] superdagretour

Reis je vaak met het openbaar vervoer of taxi en heb je hierover een uitgesproken mening? Laat het ons hier weten.
aussi
Berichten: 11
Lid geworden op: 05 apr 2011 12:34

superdagretour

Ongelezen bericht door aussi »

Geprobeerd om een superdagretour te kopen via internet bij NS Hi speed. Na veel zoeken op de website gevonden dat dit onder mid flex tickets staat. Alleen staat er bij dat een uitzondering gemaakt wordt voor home print tickets. Contact met de klantenservice alleen via een duur ( 0,35 per minuut telesales nummer) via de bedrijven site een email gestuurd, en vandaaruit verwezen naar een klantenservice van de NS met UK in het email adres. Maar: geen antwoord op mijn vraag hoor, wel een uitleg wat het is en een verwijzing naar de website van NS hi speed. Nog maals geprobeerd uit te leggen wat het probleem is, krijg ik vervolgens het antwoord dat dit NS binnenland klantenservice is en wordt ik weer verwezen naar het dure telefoonnummer. Op de bedrijvensite het bedrijven telefoonnummer gebeld, maar daar weten ze niet eens wat een superdagretour is. De medewerker vraagt of ik doorverbonden wil worden met telesales, en vervolgens krijg ik te horen: dit telefoonnummer kost 35 cent per minuut.
Zijn er misschien mensen op dit forum die wel weten hoe je een superdagretour kan kopen? Dan lees ik dat graag, want de klantenservice bij NS weet niets, en doet niets.

Margreet1988
Berichten: 15
Lid geworden op: 13 jan 2010 12:42

Re: superdagretour

Ongelezen bericht door Margreet1988 »

De automaaat.. daar kan je superdagretouren in kopen.

Kies op het beginscherm Naarbelgie/lixemburg/frankrijk
Daar stond die altijd als optie tussen.
Lees ook even de voorwaarden, dacht dat daar ook nog een paar aan kleefde zoals niet geldig voor 9 uur of zo

Gesloten