LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Taxi arnhem veluwe logo probleem

Reis je vaak met het openbaar vervoer of taxi en heb je hierover een uitgesproken mening? Laat het ons hier weten.
johanvermeer

Taxi arnhem veluwe logo probleem

Ongelezen bericht door johanvermeer »

Hallo,

Ik heb voor mijn taxibedrijfje een logo laten maken door een man die ik op marktplaats had gevonden. Maar die logo bleek gewoon gekopieerd te zijn van een ander taxivervoerder. Werd er over benaderd. Maar die ontwerper heb ik 150 euro betaald en hij antwoord mijn email niet en telefoon ook niet. De werkelijke eigenaar van logo is taxi Arnhem Veluwe http://www.taxi-arnhem-veluwe.nl , wat kan ik het beste doen ? Want we hebben alles per -e-mail afgehandeld. Geen idee hoe te bereiken.

newmikey

Re: Taxi arnhem veluwe logo probleem

Ongelezen bericht door newmikey »

johanvermeer schreef:Hallo,

Ik heb voor mijn taxibedrijfje een logo laten maken door een man die ik op marktplaats had gevonden.
Stoppen met het logo te gebruiken om een potentieel kostbare rechtzaak te voorkomen en het verlies van €150 accepteren als de kosten van een goede les.

johanvermeer

Ongelezen bericht door johanvermeer »

Ja het is eigenlijk een fout van mij, ook al kan ik het moeilijk toegeven. Ik had gewoon een bekende lokale ontwerper moeten zoeken en bespreken. Ook heb ik mijn logo vandaag weggehaald. Is maar goed dat ik nog geen autobelettering had gedaan, want dat is ook van plan.

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Voor je betaalde even via google jou nieuwe ontvangen logo controleren en je weet of het een gejat of aangepast of toevallig erg gelijkende is....

Dus ook bij een logo eerst Google of gelijkwaardige zoekmachine gebruiken en dan pas die €150,- betalen....
Jammer, nu te laat.

Gesloten