LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] toiletten ns

Reis je vaak met het openbaar vervoer of taxi en heb je hierover een uitgesproken mening? Laat het ons hier weten.
crea11

toiletten ns

Ongelezen bericht door crea11 »

Op het station maastricht van de ns is bij de restauratie een openbaar toillet moet je €0,50 in de deur doen ik heb nog nooit zo'n goor toilet gezien,dus betalen maar liefst €0,50 voor een toilet wat niet schoon gehouden wordt?????????? leve de ns

ikkuhook

Re: toiletten ns

Ongelezen bericht door ikkuhook »

hmmm, de plee van de restauratie is toch niet openbaar.

Ook al vind ik dat ie voor 50 eurocenten wel schoon mag zijn...

Rolandroland

Re: toiletten ns

Ongelezen bericht door Rolandroland »

NS wil nieuwe treinen inzetten zonder wc. Het blijkt dat er weinig mensen gebruik van maken bij korte ritten.

Volgens ROVER zijn ook al veel toiletten weg gehaald van die dergelijke stations in Utrecht.

Gast

Re: toiletten ns

Ongelezen bericht door Gast »

Is het dan de bedoeling om je behoefte in je broek te doen ??

Rolandroland

Re: toiletten ns

Ongelezen bericht door Rolandroland »

Heb tijd geleden politie gebeld voor een vergunning om te mogen wild plassen maar zo'n dergelijke vergunning kon ik niet krijgen terwijl alle toiletten niet werkten of er moest nog in Nederlandse gulden kwartje in!

Gast

Re: toiletten ns

Ongelezen bericht door Gast »

Ik hoorde net op het nieuws in Polen dat Rover in het najaar met rijdende WC-bussen achter de goederentreinen gaan rijden.

resp00126133

Re: toiletten ns

Ongelezen bericht door resp00126133 »

NS Klantenservice vindt dat rezigers teveel lopen te zeuren. NS hoopt dat op deze manier in te dammen. :wink:

Gast

Re: toiletten ns

Ongelezen bericht door Gast »

Is het dan de bedoeling om je behoefte in je broek te doen ??
Nee gewoon in het treinstel, als je wat privacy wilt neem je het halletje.

KarinV

Re: toiletten ns

Ongelezen bericht door KarinV »

Ik was een tijdje terug op het station Den Haag Hollands Spoor en daar hadden ze nog gewoon 'echte' toiletten met een aardige toiletjuffrouw. Zij had het echt gezellig gemaakt: bloemen, kaarsen, snoepjes. En op elk toilet een luchtverfrisser. En uiteraard schone wc's. De kosten waren ook gewoon 50 cent en dat ben ik dan ook zeker bereid te betalen.

Gast

Re: toiletten ns

Ongelezen bericht door Gast »

Ik hoorde net op het nieuws in Polen dat Rover in het najaar met rijdende WC-bussen achter de goederentreinen gaan rijden.
Handig, voor als die goederen opeens nodig moeten...

marianneW

Re: toiletten ns

Ongelezen bericht door marianneW »

[/quote]Nee gewoon in het treinstel, als je wat privacy wilt neem je het halletje.

Dat is een handige oplossing, maar doe het dan niet bij een rolstoelingang want daar zit vaak een roller in de hal. :oops:

nak

Re: toiletten ns

Ongelezen bericht door nak »

[Geplaatst op 22 Sep 2004 19:32 door Gast


--------------------------------------------------------------------------------

Ik hoorde net op het nieuws in Polen dat Rover in het najaar met rijdende WC-bussen achter de goederentreinen gaan rijden )


LIJKT ME VRESELIJK SPANNEND........EEN BUS DIE ACHTER EENTREIN AANGAAT........

WIL IK ZIEN........WIL IK MEEMAKEN

Gast

Re: toiletten ns

Ongelezen bericht door Gast »

Kunnen de banken in de meeste treinstellen niet omgebouwd worden tot "po-stoel"? Veel banken worden nu toch al als "voetveeg"gebruikt (vraag maar eens aan karin1970 :lol: ).
Gebruiksaanwijzing (voorstel):
Behoefte in steelpannetje, klaar: raam open en steelpan legen. Wel opletten of iemand achter je ook niet toevallig het raam geopend heeft om de po-stoel-pan te legen. Zou anders eens onfris kunnen worden in het treinstel. Idee????

Danny Waalwijk

Re: toiletten ns

Ongelezen bericht door Danny Waalwijk »

Het is belachelijk dat de prijzen voor het gebruik van een VIES toilet zo hoog zijn!

Vroeger (in gulden tijd) betaalde je 20 cent aan de toiletjuffrouw. Nee, nu is het Euro tijd en is de toiletjuffrouw vervangen door een automatisch toilet, waar je éérst 50 cent in moet gooien en je daarna in een vieze natte omgeving moet haasten om het toilet te gebruiken.

En als je dan klaar bent moet dat ding nog eens meer dan een minuut schoonmaken.

Wat ook belachelijk is: De toiletten worden uit STOPTREINEN gehaald! Zijn ze @#%*(&! geworden! Een trein is een trein, of het nu stoptrein of sneltrein of intercity is. Je bent dus, indien je naar het toilet moet, verplicht óf op het station (50 cent) of in een Intercity trein te gaan!

NS krijgt hier écht een slechte naam door, dat geloof ik 100%!

Gast

Re: toiletten ns

Ongelezen bericht door Gast »

Ach, ze hebben er gewoonweg "schijt" aan. :lol:

Nathalie1982

Re: toiletten ns

Ongelezen bericht door Nathalie1982 »

Ik moest een keer heel nodig en ging toen naar het toilet op het station (Goes). Het kostte me 50 eurocent en vies dat het was!! Het was ook heel donker binnen, zodat je minder goed zag hoe vies het was. De wc-bril was nat, volgens mij was dat pis. Ik hoefde toen al niet meer te plassen. Echt schandalig dat je 50 eurocent moet betalen en dat het dan zo vies is!

lena 1

Re: toiletten ns

Ongelezen bericht door lena 1 »

Krijg nu wat, beginnen ze nu ook al over het schijthuis bij ns. wat volgt nu weer :shock:

dominique21
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 okt 2004 17:29

Re: toiletten ns

Ongelezen bericht door dominique21 »

het is nu al 5 keer gebeurd dat ik in zwolle naar de toilet ga in de brasserie op het station en er hangt naar toilet papier!!!!! NOOIT!!
en je moet gewoon 50 cent betalen voor ranzig naar de toilet gaan!
ze zijn nooit schoon en je moet gewoon bij mede toilet gebruikers bedelen om een zakdoekje!!!
schandalig gewoon!

dominique21
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 okt 2004 17:29

Re: toiletten ns

Ongelezen bericht door dominique21 »

ow even vergeten weetje waar de toiletten het schoonst zijn!!!:
in UTRECHT!!!op hoogkatrijne
echt mooie nieuwe toiletten,een toiletjuffrouw, en schone frisse toiletten.
perfect gewoon

Gast

Re: toiletten ns

Ongelezen bericht door Gast »

klopt ik poets me te pletter daar :lol:

Gesloten