LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] verwijderd

Reis je vaak met het openbaar vervoer of taxi en heb je hierover een uitgesproken mening? Laat het ons hier weten.
brenda.lelie
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 jan 2006 21:05

verwijderd

Ongelezen bericht door brenda.lelie »

verwijderd
Laatst gewijzigd door brenda.lelie op 04 dec 2007 13:09, 1 keer totaal gewijzigd.

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: verwijderd

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Misschien had je eerst moeten informeren voor je besloot om er zelf maar 1 te kopen?

Een vriend van me heeft dat ook gedaan en die kreeg toen een tijdelijke kaart tot dat de echte kaart klaar was.

simo
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 mar 2006 13:23

Re: verwijderd

Ongelezen bericht door simo »

Ik heb ook voordeelurenkaart besteld begin februari en hij zou ingaan op de 15e maar, ik heb hem nog steeds niet gekregen terwijl het geld al van de rekening is. Hij zou paar dagen van te voren aankomen maar, nog niks gekregen.

Ik heb toen gebelt na de ns en voordat ik iemand eraan had was er weer een uur om :(! Toen vertelde ze dat ik de kaartjes van de trein maar, moest bewaren en ze maar, moest opsturen met een kopie van de kortingskaart. Ze hadden storing daar en daarom moet ik nu nog steeds op dat ding wachten grrrrrr :(!!!

Ik weet nou wel dat ik voortaan zo'n kaart op station koop want, dan kun je gelijk met korting reizen :(!!!

Tja ik heb hem online besteld omdat, ik ver van het station af woon en ik dacht dat , dat sneller was :(!!

Jelly
Berichten: 7
Lid geworden op: 14 mar 2006 13:55

Re: verwijderd

Ongelezen bericht door Jelly »

Mijn vriend heeft ook een voordeelurenkaart besteld via het internet.
Hij heeft de kaart eerder ontvangen dan de ingangsdatum, en pas daarna is het geld van zijn rekening gehaald, dus geen problemen mee.

Als ik Brenda was had ik eerst even geinformeerd bij de ns alvorens een nieuwe op het station te kopen.

Koektrommeltje
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 mar 2006 14:17

Re: verwijderd

Ongelezen bericht door Koektrommeltje »

Gewoon een briefje sturen naar Klantenservice.
Daar zitten gewone mensen die alle problemen proberen op te lossen.
Als jij redelijk bent, zullen ze het daar ook zeker zijn.
Maar als je al een verleden hebt opgebouwd dan kan het wel eens zijn dat het geduld van NS op is.

Dus: Blijf kalm dan regelen ze dat allemaal bij NS Klantenservice

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

hafever
Berichten: 44
Lid geworden op: 22 mar 2006 11:19

Re: verwijderd

Ongelezen bericht door hafever »

Mijn voordeelurenkaart (verlenging) kwam door verhuizing niet op mijn nieuwe adres. Kan gebeuren.
Op station gewoon een nieuwe aangevraagd per 21 maart 2006.
Kreeg een tijdelijke kaart mee per die datum en, o hoe vlot, ik heb
inmiddels de echte kaart, ingaande....21 maart 2006.
Prima werk van de NS en deze keer thuisgestuurd op het nieuwe dus
goede) adres. Ook dat nog!
NS: Ga zo door. Nu alleen nog je treinen op tijd.
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

lindeboom
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 apr 2006 19:48

Re: verwijderd

Ongelezen bericht door lindeboom »

Jammer dat men uberhaupt eerst moet betalen om korting te krijgen. Waarom maken ze daluren niet standaard goedkoper om mensen in de treinen te krijgen? En waarom is tussen 5.30 uur en 7.30 uur geen daluur-tarief (druk desnoods een tijd van aankoop op het kaartje)...

Gesloten