LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] weggooide vrije reizen

Reis je vaak met het openbaar vervoer of taxi en heb je hierover een uitgesproken mening? Laat het ons hier weten.
lvharten

weggooide vrije reizen

Ongelezen bericht door lvharten »

door een fout van mijn man die vroeg of de folder van de ns weg mocht
waar helaas de 5 vrije reizen van de ns inzaten. helaas was de vuilnisman al geweest. hebben van de 7 vrije reizen er maar 2 gebruikt.
hebben aan de ns gevraagd of we voor de 5 vrije reizen er een kopie voor konden krijgen, dat kon alleen als het een maand oud was.
ik had gehoopt dat er meer service was helaas.

groeten

mevr. en hr.j.c. van Harten

Gast

Re: weggooide vrije reizen

Ongelezen bericht door Gast »

Die vrije dagen mag u toch opnemen wanneer u dat wilt! Het hele jaar door! Alleen niet op maandag of vrijdag.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Stom en helaas :lol:

bodejos

Ongelezen bericht door bodejos »

Volgens mij kunnen de mensen die op dit probleem reageren, niet lezen.

Het ging erom dat de klant geen bewijs meer in handen had, dat ze nog recht hadden op 5 van de 7 reisdagen.

Niet verstandig natuurlijk om die weg te gooien. Ik kan me tot op zekere hoogte wel verplaatsen in de NS. Stel: je meldt vermissing van je vrije-reisdagkaartjes, maar je bent ze in werkelijkheid niet kwijt. Je krijgt van NS 7 nieuwe kaartjes, dan heb je er dus 14, terwijl je in feite maar recht hebt op 7.

Je kunt aan de oorspronkeleijke kaartjes namelijk niet zien, dat die als vermist staan geregistreerd. En in de trein wordt er bij controle echt niet zo goed naar gekeken dat men aan het serienummer kan zien dat ze niet meer geldig zijn.

Gesloten