Diefstal PostNL

Denk je dat je bent opgelicht? Vraag hier om tips.
Gesloten
DutchPlaza

Diefstal PostNL

Bericht door DutchPlaza »

Graag zou ik een topic willen openen op het platform van Radar omtrent een 30-tal gestolen zendingen bij PostNL. Wij hebben hier degelijk bewijs/verklaringen van. PostNL blijft ontkennen en wenst niet het volledig bedrag te vergoeden ondanks er degelijk bewijs is. Wij wensen deze casus openbaar te brengen op het media. Hoe kan dit op jullie platform getoond worden?

Dagkoers

Re: Diefstal PostNL

Bericht door Dagkoers »

Ik denk dat het al op het platform staat.

Arizonakid

Bericht door Arizonakid »

Als je het hier wil tonen zal je het zelf moeten doen. Dit is een gebruikers forum, niet een platform waar radar zaken behandeld.
En als je zo’n sterke zaak hebt zet je er toch een advocaat op?

NeoDutchio

Bericht door NeoDutchio »

Gelukkig dat u in het copy paste verhaal wel BNN naar Radar hebt aangepast. Maar zoals het al bij Kassa is uitgelegd, bij diefstal moet je aangifte doen.

Dirkie

Bericht door Dirkie »

DutchPlaza schreef:
19 aug 2025 16:21
Graag zou ik een topic willen openen op het platform van Radar omtrent een 30-tal gestolen zendingen bij PostNL. Wij hebben hier degelijk bewijs/verklaringen van.
Volgens mij duidelijk. Er is gestolen en u heeft daar bewijs en/of verklaringen van. Dus gewoon aangifte doen denk ik.

riddert

Bericht door riddert »

DutchPlaza schreef:
Graag zou ik een topic willen openen op het platform van Radar omtrent een 30-tal gestolen zendingen bij PostNL. Wij hebben hier degelijk bewijs/verklaringen van. PostNL blijft ontkennen en wenst niet het volledig bedrag te vergoeden ondanks er degelijk bewijs is. Wij wensen deze casus openbaar te brengen op het media. Hoe kan dit op jullie platform getoond worden?
Als er sprake is van diefstal zou ik aangifte doen.

Kokka1

Bericht door Kokka1 »

Waar bestaat dat bewijs uit?

Moneyman

Bericht door Moneyman »

Nou, vul je topic maar aan. Ik ben wel benieuwd naar het feitencomplex. Enerzijds het bewijs van jouw kant, en anderzijds de weerlegging van PostNL anderzijds. Ben je de verzender of de ontvanger?

Consumenneke

Bericht door Consumenneke »

DutchPlaza schreef:
Graag zou ik een topic willen openen op het platform van Radar omtrent een 30-tal gestolen zendingen bij PostNL.
Uw vraag lijkt afkomstig van een zakelijke en professionele verzender. Het is een bekend probleem, zie ook Nieuwsuur. Daar spreekt Marlene ten Ham van Thuiswinkel.org zich uit over deze fraude en diefstal. Word lid, want ook andere traders kennen dit probleem.

Dirkie

Bericht door Dirkie »

Kokka1 schreef:
20 aug 2025 12:22
Waar bestaat dat bewijs uit?
Doet er niet toe, want TS kan gewoon aangifte doen. TS heeft namelijk in OT gemeld wat het probleem is en er zijn al vele gelijke antwoorden gegeven. Discussie hier heeft verder weinig zijn.

sergio1963

Bericht door sergio1963 »

Een 30 tal gestolen zendingen, dit lijkt mij een professionele verzender, dus niet voor een consumenten forum .

Radar
Site Admin

Bericht door Radar »

In dit topic wordt geen relevante consumentenkwestie (meer) besproken. Daarom wordt het gesloten.

Gesloten