Het Nederlandse Muntenhuis - Ongewenste vervolgleveringen & incassobureau ingeschakeld

Denk je dat je bent opgelicht? Vraag hier om tips.
Moneyman
Berichten: 32494
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Het Nederlandse Muntenhuis - Ongewenste vervolgleveringen & incassobureau ingeschakeld

Ongelezen bericht door Moneyman »

alfatrion schreef:
13 dec 2022 15:18
PGros schreef:
13 dec 2022 11:38
alfatrion schreef:
13 dec 2022 10:16
maar aan de pagina waarmee je daadwerkelijk de bestelling doet mankeert vervolgens weer van alles.
Maar je laat de registratiepagina zien waar ik niets bijzonders zie. De eigenlijke bestelpagina komt hierna pas.
Mijn indruk is dat je op deze pagina besteld. De volgende pagina is immers de bevestiging van je bestelling.
Pas op de volgende pagina doe je daadwerkelijk de bestelling. Daar ontstaat ook pas de betaalverplichting.

JornP
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 jan 2023 15:55

Re: Het Nederlandse Muntenhuis - Ongewenste vervolgleveringen & incassobureau ingeschakeld

Ongelezen bericht door JornP »

Beste Melle58284,

Vervelend om te lezen dat uw eerste ervaring met ons prachtige bedrijf niet volgens uw verwachtingen is verlopen. Ik wil wel graag nog even via deze weg reageren op uw klacht. Zo is het voor andere geïnteresseerden duidelijk dat vervolgleveringen altijd extreem duidelijk uitgelegd worden voordat een bestelling wordt geplaatst.
Los van het feit dat we dit uitgebreid uitleggen in de productpagina, is het technisch onmogelijk om via onze website een reeks met vrijblijvende vervolgleveringen te starten zonder actief een akkoord te geven op een melding als onderstaande:

Ja, ik begrijp dat ik 100% vrijblijvend maandelijks 1 van 5 gewilde uitgiften ’70 jaar Watersnood’ zal ontvangen. De vervolgprijs is 39,95 inclusief verzending. Retourneren is altijd gratis en ik kan deze service altijd kosteloos stopzetten.

Wanneer het een reeks betreft met een vast aantal leveringen, dan staat ook die informatie opgenomen in deze voorwaarden vermeld.
Daarnaast heeft u bij iedere bestelling een A5-kaart ontvangen met instructies om de ontvangen producten op onze kosten te retourneren. Zo had u zeer eenvoudig - en bovendien volledig kosteloos - deze service kunnen stopzetten.

Gesloten