Puzzelspel.com

Denk je dat je bent opgelicht? Vraag hier om tips.
Wilmakuh
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 aug 2024 18:52

Puzzelspel.com

Ongelezen bericht door Wilmakuh »

Ben vandaag benaderd door een telefoontje van puzzelspel.com
Was vandaag totaal in de war .En zei tegen haar oké.
Maar daarna ben ik meteen gaan Googlen en zag ik dat het oplichters zijn.
Heb nog geen mail van hen .wat kan ik nu het beste doen om dit tegen te houden dat ik straks ergens aan vast zit Zij zei je zit nergens aan vast maar geloof dit niet meer na het lezen over hun

Lowieze
Berichten: 6861
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Puzzelspel.com

Ongelezen bericht door Lowieze »

In de Algemene Voorwaarden staat dat u kunt opzeggen binnen 14 dagen na ontvangst van de bevestigingsmail.

Erthanax
Berichten: 10044
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Puzzelspel.com

Ongelezen bericht door Erthanax »

Kijk ook elke dag in de spamfolder van uw e-mail of daar de bevestigingsmail is terechtgekomen.

kuklos
Berichten: 10094
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Puzzelspel.com

Ongelezen bericht door kuklos »

Wacht niet totdat je de mail ontvangt, zoek nu alvast hun emailadres op en meld direct dat je geen gebruik wil maken van hun aanbod.

Dagkoers
Berichten: 810
Lid geworden op: 07 mei 2023 21:12

Re: Puzzelspel.com

Ongelezen bericht door Dagkoers »

Premium Services
Gevestigd op Ettenseweg 4c,
4706 PB POSTBUS 8534, Roosendaal Nederland
info(at)puzzelspel.com
Telefoon: 010 318 00 47
Apart telefoonnummer, 010 is meestal regio Rotterdam.

juliomariner
Berichten: 5079
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Puzzelspel.com

Ongelezen bericht door juliomariner »

Dat zegt helemaal niets meer. Ons bedrijf is vorige maand ook 30 km verhuisd maar we hebben gewoon oude kengetal gehouden.

J. Deltoer
Berichten: 3358
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Puzzelspel.com

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Klopt. Dat je gehouden bent aan de oude kengetallen is net zo passé als dat je een telefoonoperator aan de lijn krijgt die een verbinding tot stand brengt en je doorverbind naar het gewenste nummer

johanvanommen
Berichten: 12
Lid geworden op: 23 dec 2012 13:15

Re: Puzzelspel.com

Ongelezen bericht door johanvanommen »

De Ettensebaan 4c is een opslag locatie (Allsafe). Hier kan je een postbus huren. Bij het huren van de postbus kan je dit adres dan ook via de Kamer van Koophandel als bedrijfsadres laten registreren.

Het telefoonnummer is van een Call Center?. In ieder geval niet gelinkt met het bedrijfsadres.

johanvanommen
Berichten: 12
Lid geworden op: 23 dec 2012 13:15

Re: Puzzelspel.com

Ongelezen bericht door johanvanommen »

Ik zou niet in zee gaan met deze partij. Zie hievoorr het onderstaande besluit van de ACM

Openbaar
Besluit
Sanctiebesluit Eduspel / [VERTROUWELIJK]
Ons kenmerk : ACM/UIT/570237
Zaaknummer : ACM/21/053520
Datum : 23 december 2021
ACM/UIT/570237
Muzenstraat 41 www.acm.nl
2511 WB Den Haag 070 722 20 00
Samenvatting
[VERTROUWELIJK] verkoopt telefonisch abonnementen voor online puzzelen en puzzelboeken.
[VERTROUWELIJK] doet dit onder verschillende handelsnamen, waaronder Eduspel, Kennisgame,
Geheugensport, Quizatlas en Puzzelspel. In het telemarketinggesprek worden verschillende
informatieverplichtingen geschonden. Zo wordt niet meteen gemeld dat het gesprek is bedoeld om een
abonnement te verkopen en is de informatie over het ontbinden van overeenkomst onduidelijk. Op die
manier kunnen consumenten aan een abonnement vast zitten waar ze niet op zitten te wachten en is voor
hen niet duidelijk hoe ze er weer vanaf komen. [VERTROUWELIJK] krijgt hiervoor een boete van EUR
25.000.
1. Verloop va

Plaats reactie