Goed, je hebt dus rechten, en om je recht te verkrijgen, moet je, waarschijnlijk, de nodige moeite doen en het kost je, waarschijnlijk, het nodige geld. Dus misschien handiger om het item op Marktplaats of zo te zetten.
Gezien de gemiddelde kostprijs bij deze webshop is dit waarschijnlijk de meest praktische oplossing.
Waarom zijn Nederlandse wetten niet van toepassing ? Wordt tijd dat dit aangepast gaat worden.
Eerst kijken dan kopen lijkt op TURKS kijken en niet kopen.
Had niet zoveel tijd om eerst te kijken en dan te kopen, (80 jaar) ben hiermee niet opgegroeit helaas.
Duidelijker uitleg bij aankoop toont wel respect, vertrouwen etc. waarom zo onduidelijk.
Nijgonet: per fiets brengen zou kunnen als jij achterop gaat. Chinees bedrijf wist ik niet bij aankoop dom, dom, dom.(als 80 jarige) als ik alle voorwaarden heb gelezen kan ik opnieuw beginnen, toch beter de fiets nemen. Gewaarschuwd mens telt voor 2, Maar een ezel stoot zich geen 2 keer aan dezelfde steen.
DUIDELIJKHEID, EERLIJKHEID (duurt het langs) RESPECT en VERKOOPVERTROUWEN zijn heldere uitspraken maar bij Lightinthebox niet van toepassing, aansmeren en hopen op onjuiste beslissingen . Wees duidelijk bij Retourneren en doe niet alsof het een fluitje van een cent is (inmiddels €0
Ik kan niets respectloos of oneerlijks aan Light in the Box vinden. Alle mogelijke vragen zijn op de site terug te vinden met uiteraard de antwoorden. Er wordt ook duidelijk over China gesproken. Jammer ook om leeftijd als excuus te gebruiken om niet goed te lezen en dan achteraf verontwaardigd te doen.
Er was een aardige persoonlijke discussie gaande tussen verschillende forumleden, deze hebben we verwijderd. Graag in de toekomst niet meer op deze manier in discussie gaan, de TS heeft hier namelijk niets aan.
Weshops in Nederland die de consument laten retourneren naar China moeten dit wel duidelijk op hun website vermelden zodat je dit vóóraf weet. Verder moet je een duidelijk retourformulier ontvangen met een retouradres. Hebben ze deze regels niet nageleefd doe dan een melding bij de ACM zodat die ze kan aanspreken en als ze hun praktijken niet aanpassen worden ze beboet.
Weshops in Nederland die de consument laten retourneren naar China moeten dit wel duidelijk op hun website vermelden zodat je dit vóóraf weet. Verder moet je een duidelijk retourformulier ontvangen met een retouradres. Hebben ze deze regels niet nageleefd doe dan een melding bij de ACM zodat die ze kan aanspreken en als ze hun praktijken niet aanpassen worden ze beboet.
Het is geen webshop in Nederland maar in Singapore. De ACM heeft daar niet veel te vertellen....