Vloerverwarming voldoet niet
-
Vloerverwarming voldoet niet
Eind 2022 is infrarood vloerverwarming aangelegd door Alternative Heating en Pro Onderhoud uit Roermond. Deze installatie voldoet helemaal niet aan de verwachtingen; sterker nog: een gedeelte is al uitgevallen en de pvc-vloer begint op te krullen.
Beide bedrijven weigeren om contact op te nemen om de benodigde herstellingen/aanpassingen te komen verrichten. Er wordt zelfs niet meer gereageerd op mailtjes en brieven van mij rechtsbijstandverzekering.
Ik wil iedereen waarschuwen voor deze bedrijven, die me bijna € 16.000 uit de zak geklopte hebben en zich nu achter elkaar verschuilen.
Beide bedrijven weigeren om contact op te nemen om de benodigde herstellingen/aanpassingen te komen verrichten. Er wordt zelfs niet meer gereageerd op mailtjes en brieven van mij rechtsbijstandverzekering.
Ik wil iedereen waarschuwen voor deze bedrijven, die me bijna € 16.000 uit de zak geklopte hebben en zich nu achter elkaar verschuilen.
Laatst gewijzigd door Radar op 21 aug 2024 10:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Vloerverwarming voldoet niet
Wie is de verkopende partij? Daar moet je je melden, en zij dienen het uit te vechten met een eventuele installateur van die vloer.
keesdenreijer
en Ivo.w
vinden dit leuk
-
16000 euro? Ik zou uw rechtsbijstand achter de vodden zitten om zsm een gerechtelijke procedure op te starten. Brieven zijn er nu genoeg geschreven.
keesdenreijer
, kuklos
en Ivo.w
vinden dit leuk
Tijd om de rechtsbijstand in te schakelen.
De partij waar u alles gekocht heeft is aansprakelijk. De te verwachten levensduur zou toch zeker 15-20 jaar moeten zijn.
En gezien het bedrag: is de elektrische vloerverwarming als hoofdverwarming gelegd in uw woning? Dan bent u nog misleid ook namelijk en kunt u volledig ontbinden. Elektrische verwarming als hoofdverwarming is namelijk niet toegestaan. Simpelweg omdat het gruwelijk onzuinig in verbruik is.
De partij waar u alles gekocht heeft is aansprakelijk. De te verwachten levensduur zou toch zeker 15-20 jaar moeten zijn.
En gezien het bedrag: is de elektrische vloerverwarming als hoofdverwarming gelegd in uw woning? Dan bent u nog misleid ook namelijk en kunt u volledig ontbinden. Elektrische verwarming als hoofdverwarming is namelijk niet toegestaan. Simpelweg omdat het gruwelijk onzuinig in verbruik is.
keesdenreijer
vindt dit leuk
Hoe word een nieuwbouwwoning verwarmd dan? Volledig elektrisch toch? Had er nog nooit van gehoord dat dat verboden zou zijn.
Met een warmtepomp. Die werkt weliswaar op elektriciteit, maar is ongeveer vier keer zo efficiënt als alle andere vormen van elektrische verwarming.
-
Ook op rechtsbijstand wordt niet gereageerd; het zijn eenmansbedrijfjes, die mogelijk niets te verliezen hebben.
Omdat de winter voor de deur stond heb ik het bedrag van rechtsbijstand gebruikt om in ieder geval de meterkast te laten hertstellen!
Omdat de winter voor de deur stond heb ik het bedrag van rechtsbijstand gebruikt om in ieder geval de meterkast te laten hertstellen!
keesdenreijer
vindt dit leuk
Als het al zou werken heb je een enorme stroomverbruiker.
Hebben ze dat ook vooraf uitgerekend?
Zelfs met een overdaad aan zonnepanelen betaal je over 2 jaar de volle mep na het beëindigen van het salderen.
Hebben ze dat ook vooraf uitgerekend?
Zelfs met een overdaad aan zonnepanelen betaal je over 2 jaar de volle mep na het beëindigen van het salderen.
keesdenreijer
vindt dit leuk
Dit wordt weer zo'n topic waarbij de topicstarter telkens en af en toe met een nieuw feitje komt. Waarom heb je geld van de rechtsbijstand gekregen en blijkbaar ook aangepakt ?keesdenreijer schreef: ↑21 aug 2024 21:19Ook op rechtsbijstand wordt niet gereageerd; het zijn eenmansbedrijfjes, die mogelijk niets te verliezen hebben.
Waarom ga je in zee met een eenmansbedrijfje welke blijkbaar een kale kip is ?
keesdenreijer
vindt dit leuk