LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] 100 dagen werkbezoek.
100 dagen werkbezoek.
Overheid heeft 100 dagen werkbezoek gedaan.
Zag er een met een troffeltje steentje metselen
Zag er ook een bij een hulpprojekt voor jongeren
maar heb er geen eentje bij mij thuis gezien.
Had o zo graag mijn bankafschrift willen laten
zien met mijn maandelijkste vaste lasten dan
hadden ze nml gezien wat er werkelijk onder de
bevolking leeft.Tot nog toe leeft de overheid en
gemeentes riant van onze belasting centen.
Zag er een met een troffeltje steentje metselen
Zag er ook een bij een hulpprojekt voor jongeren
maar heb er geen eentje bij mij thuis gezien.
Had o zo graag mijn bankafschrift willen laten
zien met mijn maandelijkste vaste lasten dan
hadden ze nml gezien wat er werkelijk onder de
bevolking leeft.Tot nog toe leeft de overheid en
gemeentes riant van onze belasting centen.
Laatst gewijzigd door bot321 op 29 mei 2007 23:16, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Re: 100 dagen werkbezoek.
En zo houden zij het ook, want zij intresseren zich niet in ons, maar zijn allemaal hypocrieten die met de meest idiote niet werkende plannen komen waar wij als burger voor mogen betalen.
Zolang hun zakken gevuld worden, vinden zij het best en zien zij ons niet staan.
Zolang hun zakken gevuld worden, vinden zij het best en zien zij ons niet staan.
Ik zeg ga bij de overheid werken.....
Of verhuis naar het buitenland.
Of stem op iemand die het anders doet of maak een politieke partij.
Of stem op iemand die het anders doet of maak een politieke partij.
Heb geprobeerd bij de overheid te komenGeplaatst op 22 Mei 2007 19:40 door Haas82
--------------------------------------------------------------------------------
Ik zeg ga bij de overheid werken.....
Of stem op iemand die het anders doet of maak een politieke partij
maar ben te oud (68 jaar).
Overigens een goeie taak voor jou want
je lult net zo slap.
Zo is dat bot321. Ben het helemaal met je eens.
Ik heb er bijna 40 jaar bij gewerkt.Ik zeg ga bij de overheid werken.....
En nu.....???????
Knap hoor, en al die tijd wakker gebleven?Ik heb er bijna 40 jaar bij gewerkt.
Ja en zonder problemen........
Geplaatst op: 27 Mei 2007 20:54 Onderwerp:
Ik heb er bijna 40 jaar bij gewerkt.
Knap hoor, en al die tijd wakker gebleven
Ik betaal er al 54 jaar aan en heb er nog steeds problemen meeJa en zonder problemen........
Maar het houdt je i.i.g wakker.Ik betaal er al 54 jaar aan en heb er nog steeds problemen mee
..... en de uitkomst van deze duur betaalde 100 dagen is..... een slap commercieel boekwerkje waarin plannen staan die reeds vóór deze 100 dagen al bekend waren.
Lang leve de verspilling van onze belastingcentjes.
Lang leve de verspilling van onze belastingcentjes.
-
Als er bij de volgende verkiezingen zo'n postertje hangt :
partijnaam
MIJN
>rot<
KOP
>mijn naam<
Kan ik dan op jullie rekenen ??? ??? ??? ??? ??? ??? ???
>Naam Tussen Twee Pijltjes<
partijnaam
MIJN
>rot<
KOP
>mijn naam<
Kan ik dan op jullie rekenen ??? ??? ??? ??? ??? ??? ???
>Naam Tussen Twee Pijltjes<
-
Dan kun je waarschijnlijk nog ongebruikte verkiezingsposters in Oss gaan ophalen, anders is het zo'n zonde van het papier.
-
ja joh JOS ......
En allemaal uit zak van ome Jan betaald ...
Hoeven idd alleen mijn rotkop er ff bij te pakken en ...
...taddaa... klaar om (illigaal) te plakken
>een millieubewuste tomaat<
En allemaal uit zak van ome Jan betaald ...
Hoeven idd alleen mijn rotkop er ff bij te pakken en ...
...taddaa... klaar om (illigaal) te plakken
>een millieubewuste tomaat<
Ik heb ze wel gezien.Gelezen over die aasgieren die over brabant en zeeland vlogen????????? Volgens mij was dat geen werkbezoek.Maar een pleziertocht.
-
Nita ... weer sla je spijker op zn kop ......
er is idd VEEL bezocht EN weinig gewerkt !!!
Ik bedoel ... denk jij nou echt dat die dagen
dat Rouwvoet en Vogelaar hier waren ...
dat ze een reeel beeld van de normale gang
van zaken hebben gezien ???
Ik heb mijn oude collega's van de reiniging op
plekken gezien waar ze normaal nooit werken.
Bij de diverse instanties stonden mensen ,
vol van verwachting, sommige wanhopig ,
te wachten op een kans een woordje te wisselen
of een vraag te stellen ......
MAARJA ... die "lastige" mensen ... daar was
weinig tot geen tijd voor ...... de wethouders ,
de pers en de , voor de gelegenheid, uitgekozen
mensen waren TOCH WEER belangerijker ...
MEN zegt dat we een socialere regering hebben nu ...
Ik moet t nog zien
>cybertomaat<
er is idd VEEL bezocht EN weinig gewerkt !!!
Ik bedoel ... denk jij nou echt dat die dagen
dat Rouwvoet en Vogelaar hier waren ...
dat ze een reeel beeld van de normale gang
van zaken hebben gezien ???
Ik heb mijn oude collega's van de reiniging op
plekken gezien waar ze normaal nooit werken.
Bij de diverse instanties stonden mensen ,
vol van verwachting, sommige wanhopig ,
te wachten op een kans een woordje te wisselen
of een vraag te stellen ......
MAARJA ... die "lastige" mensen ... daar was
weinig tot geen tijd voor ...... de wethouders ,
de pers en de , voor de gelegenheid, uitgekozen
mensen waren TOCH WEER belangerijker ...
MEN zegt dat we een socialere regering hebben nu ...
Ik moet t nog zien
>cybertomaat<
-
Deze regering is WEL DEGELIJK sociaal alleen merken wij daar niets van, omdat zij sociaal naar zichzelf en andere rijke stinkerds zijn. Wij de normale burger, die dit land zijn economie geven, worden beschouwd als domme niet begrijpende, lastige zeikerds. Er wordt nog steeds geschermd met het zinnetje:" In vergelijking met andere landen is het hier nog altijd beter."
De grondwet was dood volgens Ben Bot, kort na deze uitspraak veranderde die al weer een beetje waardoor je het al weer aanzag komen en sinds dat die Angela Merkel of zoiets van Duitsland, haar bek heeft opengetrokken, gaat Nederland en Frankrijk weer gedwee kijken of er andere mogelijkheden zijn.
Bos zei ten alle tijden tegen een dergelijke grondwet te zijn en nu zal hij deze verdedigen. Vreemd eerst tegen en na een werkbezoek van nog geen 2 dagen legt er al een volledig ander concept klaar. Ik vind het knap, danwel ongeloofwaardig dat er in 2 dagen tijd even een nieuw concept is gemaakt en dat er daarin overeenstemmingen zijn bereikt. Ik geloof er niets van. Sterker nog we zullen er nu niets van meekrijgen daar zij zelf gaan beslissen en dus geen referendum laten komen. Dit alles was al voorspelt. Er is gewacht dat de regeringspartijen die toendertijd zaten, weggestemd waren om vervolgens de grondwet al dan niet herzien, over de verkiezingen heen te tillen om deze alsnog door te voeren.
Het valt mij op dat deze regering nu ineens met allerlei "oplossingen" komt opdraven die wij maar te accepteren hebben. Er wordt nergens meer naar gekeken. Er wordt slechts gekeken naar zaken die er al te lang leggen en waar nu nog steeds geen adequate oplossingen voor zijn gevonden. Betuwelijn 1 is helaas open, Duitsland is nog steeds niet begonnen met hun stuk en nu is er een idee geopperd om ook een 2e betuwelijn aan te leggen. Gaan er weer miljarden de lucht in. De eerste Betuwelijn heeft zich nog niet eens bewezen.
Deze regering loopt te snel op niet bestaande of niet goed genoeg onderzochten feiten af en maakt een beslissing welke ons weer veel geld gaat kosten. De nodige zaken blijven wederom leggen.
Zij worden beter, wij niet.
De grondwet was dood volgens Ben Bot, kort na deze uitspraak veranderde die al weer een beetje waardoor je het al weer aanzag komen en sinds dat die Angela Merkel of zoiets van Duitsland, haar bek heeft opengetrokken, gaat Nederland en Frankrijk weer gedwee kijken of er andere mogelijkheden zijn.
Bos zei ten alle tijden tegen een dergelijke grondwet te zijn en nu zal hij deze verdedigen. Vreemd eerst tegen en na een werkbezoek van nog geen 2 dagen legt er al een volledig ander concept klaar. Ik vind het knap, danwel ongeloofwaardig dat er in 2 dagen tijd even een nieuw concept is gemaakt en dat er daarin overeenstemmingen zijn bereikt. Ik geloof er niets van. Sterker nog we zullen er nu niets van meekrijgen daar zij zelf gaan beslissen en dus geen referendum laten komen. Dit alles was al voorspelt. Er is gewacht dat de regeringspartijen die toendertijd zaten, weggestemd waren om vervolgens de grondwet al dan niet herzien, over de verkiezingen heen te tillen om deze alsnog door te voeren.
Het valt mij op dat deze regering nu ineens met allerlei "oplossingen" komt opdraven die wij maar te accepteren hebben. Er wordt nergens meer naar gekeken. Er wordt slechts gekeken naar zaken die er al te lang leggen en waar nu nog steeds geen adequate oplossingen voor zijn gevonden. Betuwelijn 1 is helaas open, Duitsland is nog steeds niet begonnen met hun stuk en nu is er een idee geopperd om ook een 2e betuwelijn aan te leggen. Gaan er weer miljarden de lucht in. De eerste Betuwelijn heeft zich nog niet eens bewezen.
Deze regering loopt te snel op niet bestaande of niet goed genoeg onderzochten feiten af en maakt een beslissing welke ons weer veel geld gaat kosten. De nodige zaken blijven wederom leggen.
Zij worden beter, wij niet.
-
Blijkbaar zijn er dus een hoop "rijke stinkerds" in dit
land die t allemaal wel best vinden zoals het is .
Maargoed ... meer en meer mensen , zelfs rijken ,
merken langzamerhand toch dat t niet gaat zoals t hoort.
Leuk zo'n minister van jeugd en gezin ,
leuk ... probleemwijken in prachtwijken veranderen
maar als de arme mensen niet ECHT geholpen worden
zullen zij niet meer in deze prachtwijken KUNNEN wonen.
Ze zullen in een nieuwe probleemwijk terechtkomen
alwaar de ghettovorming vrolijk verder gaat !!!
En dan komt meneer Rouwvoet ze wel even vertellen
hoe ze (zonder de middelen daarvoor) hun kid's
moeten opvoeden ... zoniet krijgen ze een opvoedcursus .
kortom ... leuke plannen maar totaal onrealistisch !!!
>cybertomaat<
land die t allemaal wel best vinden zoals het is .
Maargoed ... meer en meer mensen , zelfs rijken ,
merken langzamerhand toch dat t niet gaat zoals t hoort.
Leuk zo'n minister van jeugd en gezin ,
leuk ... probleemwijken in prachtwijken veranderen
maar als de arme mensen niet ECHT geholpen worden
zullen zij niet meer in deze prachtwijken KUNNEN wonen.
Ze zullen in een nieuwe probleemwijk terechtkomen
alwaar de ghettovorming vrolijk verder gaat !!!
En dan komt meneer Rouwvoet ze wel even vertellen
hoe ze (zonder de middelen daarvoor) hun kid's
moeten opvoeden ... zoniet krijgen ze een opvoedcursus .
kortom ... leuke plannen maar totaal onrealistisch !!!
>cybertomaat<
Nee dat is niet leuk, want er zijn veel meer probleem / achterstands wijken dan er door de minister zijn aangewezen.leuk ... probleemwijken in prachtwijken veranderen
Tja en dan maar propageren dat discriminatie slecht is.
-
Buitenlanders, met name de Antilianen willen vaak zelf niet verder. Zij komen naar Nederland en leven op dezelfde manier door als hoe zij daar op de Antillen leven. Ik weet niet of jij er al eens bent geweest, maar het stinkt daar letterlijk enorm. Deze gasten komen naar Nederland om een drugsverbinding te maken. Hierdoor hoeven zij geen werk te zoeken, maar melden zich wel bij de SoZaWe. Op die manier verblijven zij legaal en krijgen zij "legaal" een uitkering. Verder doen zij niets. Op het moment dat zij geld verdienen, komt het geld er met duizenden euroos, contant dus niet op rekening, binnen. Daarvan leven zij weer maanden tot de volgende zending. Tussentijd zitten zij soms in de gevangenis wegens diverse misdrijven. Dit intresseert hen niet, want dit geeft hen namelijk aanzien.
Een enkeling wilt wel verder. Deze mensen zijn ook serieus bezig met een opleiding en passen zich aan. Hier heb ik respect voor en die mogen van mij blijven.
Wat nu achterstand het is gewoon toegestane LAKSHEID van die verdomde buitenlanders die dit bewust doen en wij maar betalen voor hun onterechte uitkering. De achterstand creeren zij zelf en vervolgens roepen zij het hardst dat zij gediscrimineerd worden en dat zij het niet bijhouden, ze hebben trauma's en ga zo maar door. Onze regering die durft niets te doen en is bang dat zij discrimineren en zodoende blijft de regering er maar in trappen. Dit wilde Pim Fortuyn dus veranderen, dit wilt Wilders veranderen en ook Verdonk wilde dat, maar zij worden stelselmatig de mond gesnoerd door onze eigen regering uit angst voor terrorisme en andere vormen van aanslagen op politici. Daarom laten zij zich maar discrimineren en laten zij hen voor wat zij zijn in de ogen van onze regering dan, want wij NORMALE burger weten wel BETER!!!
Een goedopgeleide Antiliaan vertelde mij eens dat de Nederlandse Antillen niet voor niets naar de vervelend gaat, want wij zijn veel te makkelijk en zij zijn daar veel te lui. Nederland geeft toch wel geld en betaald toch wel onze schulden. Tegelijk klooien zij maar aan om nog meer schuld te maken en medelijden te vragen.
Gatverdamme. Dit land gaat gewoon naar de vervelend toe.
Een enkeling wilt wel verder. Deze mensen zijn ook serieus bezig met een opleiding en passen zich aan. Hier heb ik respect voor en die mogen van mij blijven.
Wat nu achterstand het is gewoon toegestane LAKSHEID van die verdomde buitenlanders die dit bewust doen en wij maar betalen voor hun onterechte uitkering. De achterstand creeren zij zelf en vervolgens roepen zij het hardst dat zij gediscrimineerd worden en dat zij het niet bijhouden, ze hebben trauma's en ga zo maar door. Onze regering die durft niets te doen en is bang dat zij discrimineren en zodoende blijft de regering er maar in trappen. Dit wilde Pim Fortuyn dus veranderen, dit wilt Wilders veranderen en ook Verdonk wilde dat, maar zij worden stelselmatig de mond gesnoerd door onze eigen regering uit angst voor terrorisme en andere vormen van aanslagen op politici. Daarom laten zij zich maar discrimineren en laten zij hen voor wat zij zijn in de ogen van onze regering dan, want wij NORMALE burger weten wel BETER!!!
Een goedopgeleide Antiliaan vertelde mij eens dat de Nederlandse Antillen niet voor niets naar de vervelend gaat, want wij zijn veel te makkelijk en zij zijn daar veel te lui. Nederland geeft toch wel geld en betaald toch wel onze schulden. Tegelijk klooien zij maar aan om nog meer schuld te maken en medelijden te vragen.
Gatverdamme. Dit land gaat gewoon naar de vervelend toe.