Prachtig toch, geen gegevens kunnen aandragen en bij "derden" de verantwoording leggen..
Veel plezier in je nieuwe job, hoe lang denk je dat vol te houden?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Aanvaardbaar dat de overheid mensen dusdanig behandeld?
Re: Aanvaardbaar dat de overheid mensen dusdanig behandeld?
Ik denk toch echt dat JIJ david 13 die gegevens zult moeten produceren, je kunt niet zomaar roepen dat de ombudsman dat heeft gezegd. Kun JIJ david 13dit niet dan maak JIJ david 13jezelf schuldig aan laster en smaad.david13 schreef:weetnietveel schreef:David ik vind dit moeilijk te geloven. Hoe kom je aan deze informatie?Zij zijn de gemeente en de rechters worden bedreigd niet tegen hen te oordelen,
Info: TV Commentaar, tijdens een nieuwsuitzending in 2011 of 2012. Ik denk dat meneer de ombudsman niet wekelijks in het nieuws is en hij wellicht zelf kan herinneren wanneer dit was.
Ik begin op 1 Augustus de nieuwe baan.
Uit de gedragsregels
En dan kun jij niet volstaan met de kreet de ombudsman heeft dat gezegd, je zult moeten bewijzen wanneer hij dat heeft gezegd.Belastende uitlatingen dienen altijd te worden onderbouwd.
ach puma73, laat david13 nu eerst donderdag maar eens aan het werk gaan, vergeet hoeveel "vreemde zaken" hij al heeft geschreven. Misschien houd ie zijn baan wel, wie weet.
tenormin schreef:ach puma73, laat david13 nu eerst donderdag maar eens aan het werk gaan, vergeet hoeveel "vreemde zaken" hij al heeft geschreven. Misschien houd ie zijn baan wel, wie weet.
Mijn langste baan was 17 jaar lang. Mijn kortste was de zogenoemde 'Leerbaan' die geen leerbaan was bij GBF Heerenveen: geen technische mensen op het gebied, geen geschoolde mensen op het gebied, coachen dat geen coachen was enz., en alles alleen omdat ik op een uitkering was.
De baan die ik begin is natuurlijk te vergelijken met mijn normale baan. Geen rugforcerend werk en zwaar buk-til werk, ander achterlijk werk. Dit is normaal werk voor een beroepspersoon en ik zal er heus van genieten!
-
David hier---> http://nieuwsuur.nl/onderwerp/217653-ka ... macht.html een nieuwsuitzending uit 2011. Hierin zei de Nat. Ombudsman dat als het wetsvoorstel (hele forse verhoging van de griffierechten) zou worden aangenomen dat dan de rechtstaat in gevaar komt. (wat je kunt lezen als een bedreiging van de rechtstaat). Hier wordt ook gesproken over de overheid die voor alles en nog wat boetes oplegt en dat het voor de burgers mogelijk moet blijven om hier een rechter naar te laten kijken. Misschien bedoelde je dit? en heb je dit verkeerd geïnterpreteerd??david13 schreef:Info: TV Commentaar, tijdens een nieuwsuitzending in 2011 of 2012.weetnietveel schreef:David ik vind dit moeilijk te geloven. Hoe kom je aan deze informatie?Zij zijn de gemeente en de rechters worden bedreigd niet tegen hen te oordelen,
Ik begin op 1 Augustus de nieuwe baan.
(Dat wetsvoorstel is er overigens niet door gekomen).
De rechters krijgen steun van de Nationale Ombudsman, Alex Brenninkmeijer: "Als burgers straks 20 keer meer aan griffierechten moeten betalen dan nu het geval is dan komt de rechtstaat in gevaar", aldus Brenninkmeijer. "Want als het nauwelijks mogelijk is om tegen de overheid in beroep te gaan, dan is het effect dat je als burger maar ja en amen moet zeggen, tegen alles wat de overheid zegt".
Gefeliciteerd met je nieuwe baan. Denk je dat jouw gemeente in staat is jou op tijd geld te geven voor de reiskosten die je moet maken?"De overheid plakt op dit moment direct overal boetes op", zegt Van Zutphen. "En dan roep je het over je zelf af dat er meer mensen naar de rechter stappen. Laat dan de griffiekosten dan ook in verhouding blijven en niet extreem hoog worden".
Wetnietveel -
Nee, dit is het commentaar niet. Hij had het over rechters: "En op het gebied van....gelt momenteel al ..... ( nee, nee, of iets dergelijks, voor de rechters). Hij bedoelde dat zij niet tegen de staat mogen oordelen, maar de exacte bewoording herinner ik niet.
Ja, een en ander word geregeld voor de reiskosten.
Nee, dit is het commentaar niet. Hij had het over rechters: "En op het gebied van....gelt momenteel al ..... ( nee, nee, of iets dergelijks, voor de rechters). Hij bedoelde dat zij niet tegen de staat mogen oordelen, maar de exacte bewoording herinner ik niet.
Ja, een en ander word geregeld voor de reiskosten.