LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] bel-me-niet voor de ondernemer

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.
L.Rozenwater

bel-me-niet voor de ondernemer

Ongelezen bericht door L.Rozenwater »

Prachtige uitvinding dat bel-me-niet register alleen mis ik iets: Wij hebben een vof en worden als vennoten elk gezien als natuurlijk persoon. Toch kunnen wij ons blijkbaar niet aanmelden op het bel-me-niet register. (Ja, om NIET gebeld te worden en niet omdat we dat zelf doen)
We worden vooral doodziek van de z.g. fondsenwervers (voor goede doelen)
Nu hebben we wel de mogelijkheid om onderdrukte telefoonnummers te blokkeren, maar als we dat zouden doen kost ons dat klanten omdat er ook genoeg prive personen onderdrukt bellen.

We vinden het niet prettig om elke keer weer te moeten zeggen dat we zelf wel bepalen wie een bijdrage (of juist niet) krijgt. Wegens enige fatsoensredenen willen we ook weer niet zo "gemeen" zijn de welbekende tegenvragen te stellen of de hoorn naast het toestel te leggen.

Bestaat voor genoemd soort bedrijfjes alsmede voor b.v. 1 mans zaken en zzp'ers zoiets als het bel-me-niet register of weet iemand een andere, vergelijkbare oplossing ?

Waterlelie

Re: bel-me-niet voor de ondernemer

Ongelezen bericht door Waterlelie »

Al geprobeerd om als natuurlijk persoon (je naam) in combinatie met je bedrijfsgegevens (adres +telefoonnummer) aan te melden? Misschien is dat een oplossing....

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Via bel met niet kun je elk telefoon nummer opgeven en door privé gegevens erbij zal het minder worden...

Voor goede doelen bij bedrijven is het lastiger, gewoon niets zeggen en ophangen en vooral nooit iets geven.
Stoppen ze vanzelf wel ermee.
Nee zeggen is voldoende en dat ik soms niet eens.....
Vooral geen antwoorden geven en gewoon ophangen want ik ben aan het werk,
en moet geld verdienen en niet uitgeven!

Zo los je dat op.

L.Rozenwater

Ongelezen bericht door L.Rozenwater »

Ik denk dat ik maar eens contact op ga nemen met de mensen achter bel-me-niet met de vraag het register iets aan te passen zodat ook zzp'ers, 1 mans zaken en vof gebruik kunnen maken van dit register.
Voor andere bedrijfsvormen zal het gewoonweg nooit kunnen omdat deze bedrijven uit rechtspersonen bestaan.
Ben zo wie zo al blij van de nodige bedrijfsspam verlost te zijn :D
Zal mijn partner vragen voorlopig maar iets minder correct de "schooitelefoontjes" af te handelen...........

Gesloten